Symptomer

FrøkenSol

Første gang her inne
Novemberlykke 2018
JuniJubel2021
Merker dere noe til graviditeten? Her har trøttheten slått til for fullt idag (4+1). Dette var forøvrig det eneste symptomet jeg hadde forrige graviditet også.
 
Merker dere noe til graviditeten? Her har trøttheten slått til for fullt idag (4+1). Dette var forøvrig det eneste symptomet jeg hadde forrige graviditet også.

Ikke noe særlig, litt mer press/murring i livmorområdet og muligens litt mer trøtt enn normalt her også[emoji41] Ganske likt som når jeg var gravid med kommende storebror.
Hvordan var din forrige graviditet videre utover?
 
Ikke noe særlig, litt mer press/murring i livmorområdet og muligens litt mer trøtt enn normalt her også[emoji41] Ganske likt som når jeg var gravid med kommende storebror.
Hvordan var din forrige graviditet videre utover?
Jeg hadde et kjempefint svangerskap sist (håper på gjentakelse denne gangen :happy:). Jeg merket kun trøtthet, ellers ingen symptomer eller "plager" i det hele tatt! Jobbet som vanlig og var aktiv helt ut! Hva med deg?:)
 
Aldri vært gravid før, men kjennes ut som jeg skal få mensen hvert øyeblikk, og vondt i puppene [emoji19] har liksom ikke gått opp for meg, og kommer nok ikke til å gjøre det helt enda. Skal ta ny digital om 1 uke..
 
Jeg hadde et kjempefint svangerskap sist (håper på gjentakelse denne gangen :happy:). Jeg merket kun trøtthet, ellers ingen symptomer eller "plager" i det hele tatt! Jobbet som vanlig og var aktiv helt ut! Hva med deg?:)

Da er vi to[emoji16][emoji1319] Håper virkelig det blir likt som sist! Jobbet også helt frem til permisjonsstart og var på siste 1-times gåtur 2 dager før fødsel, så vil si det må ha vært i nærheten av det man kan kalle drømmesvangerskap[emoji85] Hadde litt halsbrann mot slutten eneste[emoji12]
 
Aldri vært gravid før, men kjennes ut som jeg skal få mensen hvert øyeblikk, og vondt i puppene [emoji19] har liksom ikke gått opp for meg, og kommer nok ikke til å gjøre det helt enda. Skal ta ny digital om 1 uke..
Spennende tider er det iallefall :) Husker det tok veldig lang tid før det gikk opp for meg forrige gang også, jeg trodde vel nesten egentlig ikke på det før jeg hørte hjertelyden på første kontroll i uke 12! Jeg har en digital test igjen jeg også som jeg kommer til å ta neste uke en gang for å se om jeg får 3+ på den
 
Spennende tider er det iallefall :) Husker det tok veldig lang tid før det gikk opp for meg forrige gang også, jeg trodde vel nesten egentlig ikke på det før jeg hørte hjertelyden på første kontroll i uke 12! Jeg har en digital test igjen jeg også som jeg kommer til å ta neste uke en gang for å se om jeg får 3+ på den

Ja [emoji173]️ store forandringer på jobb for min del og.. kan ikke jobbe der jeg er etter uke 12.. så er veldig mye på en gang veldig tidlig [emoji85]

Skal gjøre det samme [emoji4]
 
Jeg er også veldig trøtt, i natt ble det hele 10 timer søvn! Har også vært gjennomsvett på morgenen flere ganger. Fordi jeg ikke svetter så veldig til vanlig regner jeg med at det kan skyldes graviditeten. Merker ingenting til kvalme enda, heldigvis :)
 
Jeg er 4+2 og har hatt symptomer i en liten uke. Fryser, er veldig trett, føler meg sulten og har mensmurringer :love2
 
Jeg har litt menssmerter, veldig trøtt (men det er jeg egentlig til vanlig også ;)), har hatt noen stikkinger i brystene,og en episode med kraftig bliodtrykksfall. Er bare i uke 4, så ingen veldig tydelige symptomer enda egentlig :) har hatt tre relativt «symptomfrie» svangerskap tidligere, så det blir kanskje sånn denne gangen også :)
 
Her har jeg vært uggen til og fra siden 7dpo, og har hatt ømme pupper siden jeg startet på medisiner i forbindelse med ivf i januar. I dag har jeg også merket at luktesansen har endret seg, jeg holdt på å brekke meg av den rå skreien vi skulle ha til middag, mens det gikk helt fint da den var stekt [emoji23]
 
Her begynte det med veldige bekkensmerter for halvannen uke siden, og mistanken kom snikende... Har hatt veldige murringer/menssmerter omtrent like lenge, så kjenner at tanken på at noe ikke helt stemmer ligger og lurer... Aldri hatt det slik i noen av mine tidligere svangerskap [emoji54] Puppene er voldsomt ømme og har vært det like lenge som bekkenet har murret...og det blir bare værre og værre... Svetter mye mer enn før, og er så innmari tørst hele tiden...heller ikke noe jeg har opplevd før... IKM i dag [emoji106]Må nesten bare vente og se hvordan dette utvikler seg videre!
 
Varm følelse i magen og litt ømme pupper.. Ellers helt ok. Drikker ellers kaffe så lenge det går.. vet at det ikke blir å friste om noen uker .:)
 
Så trøtt, så trøtt! 4+3 idag. Skal egentlig starte på å skrive ei oppgave i dag mens 2 åringen tar dubben sin, men jeg må bare sove litt selv jeg
 
Her begynte det med veldige bekkensmerter for halvannen uke siden, og mistanken kom snikende... Har hatt veldige murringer/menssmerter omtrent like lenge, så kjenner at tanken på at noe ikke helt stemmer ligger og lurer... Aldri hatt det slik i noen av mine tidligere svangerskap [emoji54] Puppene er voldsomt ømme og har vært det like lenge som bekkenet har murret...og det blir bare værre og værre... Svetter mye mer enn før, og er så innmari tørst hele tiden...heller ikke noe jeg har opplevd før... IKM i dag [emoji106]Må nesten bare vente og se hvordan dette utvikler seg videre!
Jeg er også helt ekstremt tørst! Våkner om natten og må på do og drikke vann, aldri opplevd før [emoji4] alle graviditeter er ulike, så jeg ville prøvd å slappe av, selv om jeg skjønner at du blir bekymret [emoji173]
 
Trøtt, oppblåst og kvalm.. slik har det vært med mine forrige også, 1.mann fra uke 5-18 og 2.mann fra uke 3-9! Håper det går fort over denne gangen også :rolleyes:
 
Mye luft i magen, type luftsmerter. Noen unormale kviser (hehe), men det er hodepinen som er "avslørende". Kanskje litt kvalm også, men mulig det er innbilt bare fordi jeg nettopp fant ut av babyen. heheh
 
Back
Topp