Hjelp og tips ang bhg!

Åja, ok. Vet ikke helt hvordan det er med private barnehager og hvordan man kan klage på dem, men det kan en jo finne ut. Ta en prat med de i kommunen. Så se om styreren klarer å skjerpe seg på de fem månedene. Heldigvis blir du jo da kvitt henne.
Nei er det jeg å sliter med å finne ut, snakket litt med kommunen uten hjelp men får prøve litt til. Så har bestemt meg om e får flere barn tror e aldri e kommer til å velge privat igjen!
 
Nei er det jeg å sliter med å finne ut, snakket litt med kommunen uten hjelp men får prøve litt til. Så har bestemt meg om e får flere barn tror e aldri e kommer til å velge privat igjen!

Privat kan sikkert være bra, men høres ut som at du har vært veldig uheldig. :/ Håper det løser seg :)
 
Privat kan sikkert være bra, men høres ut som at du har vært veldig uheldig. :/ Håper det løser seg :)
Ja maks uheldig 2 ganger med to private bhg! Håper også det løser seg men styrer vil nok aldri bli bedre dessverre, ho har vist skjelt ut andre foreldre også :/
 
Vi har hatt tre private barnehager og aldri sånne problemet.

Styrer har aldri vært eier da. Den nåværende er foreldreeid ,den forrige var en proff kjede og den første var en menighetsbarnehage.

At styrer er eier er høyst uvanlig.
 
Ja maks uheldig 2 ganger med to private bhg! Håper også det løser seg men styrer vil nok aldri bli bedre dessverre, ho har vist skjelt ut andre foreldre også :/

Oi, såpass, ja... Da skjønner jeg jo mer. Pyton at andre mennesker skal ødelegge sånn. :/
 
Vi har hatt tre private barnehager og aldri sånne problemet.

Styrer har aldri vært eier da. Den nåværende er foreldreeid ,den forrige var en proff kjede og den første var en menighetsbarnehage.

At styrer er eier er høyst uvanlig.
Å er det ikke vanlig at styrer er eier å? I denne barnehagen er det 3 eiere da men alle er i familie..
 
Jaa er uheldig når det gjelder alt jeg [emoji14] ingenting går min vei nesten [emoji23][emoji23][emoji23]

Uff da[emoji23] Nei, finn deg en kommunal barnehage neste gang så kan du klage til oppvekstsjefen i kommunen om barnehagen ikke oppfører seg [emoji12]
 
Som sagt er det kommunen som har ansvaret å føre tilsyn med alle barnehager, både private og kommunale. Så rart hvis kommunen sier at de ikke kan gjøre noe! Og dette vet jeg litt om siden jeg både jobber i privat bhg og er styrer..

Høres ut som du har hatt max uflaks med barnehagene! Private scorer generelt bedre enn kommunale på foreldreundersøkelser, så det er ikke slik at det du beskriver er normalt[emoji5]
 
Som sagt er det kommunen som har ansvaret å føre tilsyn med alle barnehager, både private og kommunale. Så rart hvis kommunen sier at de ikke kan gjøre noe! Og dette vet jeg litt om siden jeg både jobber i privat bhg og er styrer..

Høres ut som du har hatt max uflaks med barnehagene! Private scorer generelt bedre enn kommunale på foreldreundersøkelser, så det er ikke slik at det du beskriver er normalt[emoji5]
Var det jeg å trodde men får prøve flere ganger å håpe at e kommer til noen andre som har litt mer peiling. Trodde også private kom bedre ut en kommunale men kan jo hende jeg har hatt maks uflaks som jeg alltid har da :) men får se hva kommunelegen gjør før e tar kontakt ang alt det andre :)
 
Back
Topp