Ka gjer du på akkurat no?

Mammmak

Forumet er livet
Sommerfuglene
Septemberlykke 2024
The title says it all! Eg ligger på sofaen og eter chips [emoji1362]
 
Jeg sitter på sofaen, og ser på god morgen Norge, og spiser knekkebrød.
 
Her ligger eg og slenger og eter chips. Mens du er fornuftig og eter knekkebrød [emoji85][emoji849]

Ja tru meg går ikke alltid i fornuftig mat, men har prøvd å skjerpe meg litt nå når jeg nærmer med 3 trimester. Men glad i isboksen[emoji23][emoji1305]
 
Ja tru meg går ikke alltid i fornuftig mat, men har prøvd å skjerpe meg litt nå når jeg nærmer med 3 trimester. Men glad i isboksen[emoji23][emoji1305]

Haha, ain’t we all! Savnar å ha frikort til å ete nett det eg ville og så masse eg ville [emoji23][emoji85] tredje trimester satt eg limt fast i sofaen med nugattiboksen på magebordet [emoji87]
 
Haha, ain’t we all! Savnar å ha frikort til å ete nett det eg ville og så masse eg ville [emoji23][emoji85] tredje trimester satt eg limt fast i sofaen med nugattiboksen på magebordet [emoji87]

Hahaha, har lyst til det selv. Men skal ha glukosetesten om en ukes tid så har skjerpet meg litt for jeg vil IKKE på diett nå som jeg er gravid.
 
Usj, domme glukosetesta [emoji849] er det ikkje blitt enda strengare no?

Jo mye strengere, så er litt nervøs. Spiste null sukker før jeg ble gravid, og har gått litt amokk etter[emoji23][emoji1381]. Så greit å skjerpe seg litt selv om jeg har mye mer lyst på Snickersis nå enn mat[emoji23][emoji85].
 
Jo mye strengere, så er litt nervøs. Spiste null sukker før jeg ble gravid, og har gått litt amokk etter[emoji23][emoji1381]. Så greit å skjerpe seg litt selv om jeg har mye mer lyst på Snickersis nå enn mat[emoji23][emoji85].

Det er jo tortur [emoji30] mat er jo det fine med å vere gravid??
 
Det er jo tortur [emoji30] mat er jo det fine med å vere gravid??

Ja virkelig, men har ikke hatt matlyst på middager i noen uker nå. Og greier ikke å tvinge det i meg for da kommer det opp igjen. Så har blitt mye kaldmat. Men heldig med en nabo som ber meg på middag og mat ofte, da greier jeg å holde maten nede om jeg ikke må lage det selv.
 
Jeg sitter fortsatt på sofaen som jeg har gjort mesteparten av dagen. Men gleder meg nå til å legge meg og få besøk i morgen av min høygravide venninne som har termin 11 uker før meg, så det blir hyggelig. Hennes 3 svangerskap og mitt første. Så hyggelig å ha litt lunsj datet og klage/snakke litt om hvordan alt er[emoji173]️
 
Ser på Dag hos naboen.
 
Jobber foran TV-en... må vel snart legge meg.
 
Ligger i sengen og prøver å sove.[emoji42]
 
Slapper av foran TV, men jeg syr litt.
 
Sitter/ligger i sofaen og ser TV. Men føler jeg burde gjøre noe fornuftig, men ender vel kun med at jeg blir her jeg sitter[emoji23][emoji1305]
 
Sitter/ligger i sofaen og ser TV. Men føler jeg burde gjøre noe fornuftig, men ender vel kun med at jeg blir her jeg sitter[emoji23][emoji1305]
Høres kjent ut, haha. TV her også i dag. Men syr litt igjen da, og supplerer med litt forum. Og er nå skikkelig keen på sjokoladekake og vaniljeis. Egentlig kjøpt til morsdag i morgen - men morsdag starter vel klokken midnatt?
 
Back
Topp