Skravletråd Januar

Jeg får ikkr akkurat krampe, men liker helst at de hører sammen.

På gjestesenga må de høre sammen, for ellers får vi stadig mer sengetøy av svigermor som tror at mismatch skyldes manko. Mens det rett skyldes kaos fordi vi har så mye ;-)

Mismatch i sengetøy er det samme som å henge dorullen feil vei[emoji23] syyykt irriterende! Og har aldri skjedd her[emoji28]
 
Haha, da skal jeg ikke vise deg bilde var senga vår ^^ 3 dyner, alle i forskjellige størrelser og med forskjellige trekk, og 2 puter med trekk som ikke matcher noen av dynene ^^

Tviler på at jeg hadde fått sove der altså[emoji23]
 
Mine eldste har også vært gode med tall .og snuppa teller da, men har ikke begrep om mengde enda.
Det har Lille U hatt en stund
 
God kveld alle sammen :)

Lille U kan regne :)

Satt og lagde matpakker i morges.
1 til eldsten, 1 til frøkna og 2 til han.
Ser på han og sier, se, en matpakke til L, en til l og 2 til U.
Hvor mange er det da (det siste som en spøk)

Han tar opp fingrene sine og tar opp en finger, en til og så to, ser på meg og sier fire og smiler :)
Flinke gutten min

Awwww, så flink, :D
 
Ikke lett nei

Får ikke bussen med båten. Så ser blir buss hele veien (20 timer...) med eller uten overnatting, eller å dra på en annen tur. De eldste er lovet denne turen i noen år så den burde snart skje...

Det var lenge på buss [emoji85]
Krysser fingrene for at dere kommer med en fin løsning på tur [emoji3]
 
Uff nei. Måtte til byen til revmatalogen. Og etter det slukna jeg på sofaen i 40 min. Istedenfor fiskebolle middag ble det grandiosa da. Hodepinen var på plass også så [emoji23] Men unger er henta fra speider og kveldsmat spises nå. Så da er det snart i seng med de og slappe av for meg

Uff! Noen dager er bare kjipe [emoji85]
Krysser fingrene for at imorgen blir bedre [emoji3]
 
Lillemor har hodepine igjen :(
Synes hun er for ung til å ha hodepine slik at hun våkner opp og gråter :(
 
Back
Topp