Skravletråden for mars-gjengen

Mrs Wifey

Gift med forumet
Januarhula 2014
Marsboerne 20 18
Savnet en skravletråd og kunne ikke finne den igjen selv etter en evighet med scrolling nedover.
 
aa1a129369dab249fb2b7b03cdaeeef7.jpg


Følte skikkelig for å sutre litt, for jeg har visstnok blitt for feit for min egen do [emoji85]. Satte meg på den som jeg gjør hver kveld for å pusse tennene til min datter og denne gangen knakk det [emoji51]
 
aa1a129369dab249fb2b7b03cdaeeef7.jpg


Følte skikkelig for å sutre litt, for jeg har visstnok blitt for feit for min egen do [emoji85]. Satte meg på den som jeg gjør hver kveld for å pusse tennene til min datter og denne gangen knakk det [emoji51]
Fantastisk :D
Hva kan man gjøre? Hehe
 
Flere som sliter med å sove? Her går natta i 2 timers sykluser...2 timer søvn, så våken, må på do/spise etc.. Lenge våken. Nye to timer. Repeat...
 
Hei![emoji4] når har dere termin, og hvor bor dere? Har termin 17.mars med nummer to, og er fra Lier..
 
Flere som sliter med å sove? Her går natta i 2 timers sykluser...2 timer søvn, så våken, må på do/spise etc.. Lenge våken. Nye to timer. Repeat...
Er vant til det. Sliter med å sove pga kroniske smerter i skuldrene. Så er ikke store forskjellen. Må alltid på do når jeg er oppe av sengen. Er ikke så plaget med hyppig tissing. En skjelden gang h*n bruker blæren til boksebag.
 
aa1a129369dab249fb2b7b03cdaeeef7.jpg


Følte skikkelig for å sutre litt, for jeg har visstnok blitt for feit for min egen do [emoji85]. Satte meg på den som jeg gjør hver kveld for å pusse tennene til min datter og denne gangen knakk det [emoji51]

Nei huff stakkars. Hva sa jenta di når den knakk? Dårlig dosere altså :)
 
aa1a129369dab249fb2b7b03cdaeeef7.jpg


Følte skikkelig for å sutre litt, for jeg har visstnok blitt for feit for min egen do [emoji85]. Satte meg på den som jeg gjør hver kveld for å pusse tennene til min datter og denne gangen knakk det [emoji51]
Au da. Ingen selvtillits boost det der. [emoji14] Var sikkert noe feil på lokket.
 
Hei![emoji4] når har dere termin, og hvor bor dere? Har termin 17.mars med nummer to, og er fra Lier..
Hei. [emoji4]
Har termin 11. mars med nr 3, og er fra Kvam i Hordaland. Har en jente på 3 og en gutt på 13 mnd [emoji6]
 
Flere som sliter med å sove? Her går natta i 2 timers sykluser...2 timer søvn, så våken, må på do/spise etc.. Lenge våken. Nye to timer. Repeat...
Kjenner meg vedlig igjen ! Våkner etter alt fra 1 time til 3. Enten fordi man er tørst, tett i noen, ligger vond, muskel krampe eller må tisse. Blærn har blitt liten de siste ukene, er helt tissetrengt men er ikke masse som kommer :smiley-ashamed008
 
Flere som har begynt å låne klær fra samboern deres :D? Stakkars min, får ikke ha klærne sine i fred. Raider skaper hans etter gode joggebukser og store t sjorter. Jeg bruker også ennav han ytterjakker nå :angelic:
 
Flere som har begynt å låne klær fra samboern deres :D? Stakkars min, får ikke ha klærne sine i fred. Raider skaper hans etter gode joggebukser og store t sjorter. Jeg bruker også ennav han ytterjakker nå :angelic:

Mannen min bruker ikke joggebukse eller gensere..! så ikke hatt no å kapre :/ levd hovedsaklig på noen sett hm mammatskjorter, og to mammabukser, samt en kosebukse jeg hadde fra før som har blitt slitt ut nå [emoji28]
 
Noen fler som har begynt å få melk/væske ut av brystene?[emoji848] synes d er litt tidlig,men er kanskje ikke det[emoji848]
 
Back
Topp