Stalker..

S

Stalker

Guest
Hei:)

I min ungdom så hadde jeg en kjæreste. Vi traff hverandre bare en gang, men skrev brev til hverandre i et par måneder. Ja, sånn ekte brev med penn og papir.. he he det er så lenge siden.
Vi har hatt sporadisk kontakt på telefon eller sosiale medier i ca 25 år, men har bare møttes tilfeldig en gang på alle disse årene.
Mannen er hyggelig og grei, men jeg føler ingenting for han. Det er alltid han som tar kontakt, jeg bare svarer på det han spør om. Jevnlig får jeg meldinger om hvor mye han savner meg, at han er så glad i meg og om ikke vi kan prøve på nytt osv... Dette skremmer meg virkelig!! Fatter ikke hvordan han kan mene at jeg er hans store kjærlighet uten at han egentlig kjenner meg og han vet ikke hvordan jeg ser ut osv..
Mitt store spørsmål er da.. hvordan kan jeg "dumpe" han?
 
Har du sagt at du ikke ønsker mer enn et vennskap med han? Og du bør fortelle at du ikke kan ha mer kontakt med han dersom han ikke kan være kun det.
 
Jeg tror ikke du må være redd og tro han er en stalker. Noen ganger er det bare at kjærligheten er ensidig og det kan skje plutselig.
 
Han vet vel hvordan du ser ut, hvis dere møttes tilfeldig en gang? ;)
Vel, det beste er vel å si at du ikke ønsker mer kontakt, slette han fra sosiale medier og ikke svare på henvendelser.
 
Har du sagt at du ikke ønsker mer enn et vennskap med han? Og du bør fortelle at du ikke kan ha mer kontakt med han dersom han ikke kan være kun det.
Ja, jeg har selvsagt sagt at jeg ikke vil være noe annet enn venner. .
 
Han vet vel hvordan du ser ut, hvis dere møttes tilfeldig en gang? ;)
Vel, det beste er vel å si at du ikke ønsker mer kontakt, slette han fra sosiale medier og ikke svare på henvendelser.
Joda, han har jo sett meg for 100 år siden, men jeg har forandret meg mye. Har ingen bilder av meg på sosiale medier..
Må vel slette han
 
Du må bare være ærlig med han. Gi beskjed der dere snakker sammen (fb, SMS ....) å si at du dessverre ikke er interessert i å ha mer kontakt eller noe.
 
.
 
Last edited:
Slett ham. Dette handler ikke om ensidig kjærlighet, eller muligheten for et vennskap, men om en person med vrangforestillinger, som garantert drar deg med ned i dragsuget...
 
Back
Topp