Endelig i mål! ❤

ENDELIG!!! [emoji23] Gratulerer med ny lege [emoji1] håper dette er en av de mer forståelsesfulle [emoji4][emoji173]
Takk for det [emoji23][emoji7] Ja, får da inderlig håpe jeg blir fornøyd nå.
 
11 MÅNEDER GAMMEL

Tenk at vår lille venn veldig snart er ett år. Det året har bare flydd avsted! Koser meg fortsatt masse i perm, og priser meg lykkelig over at det enda er to hele måneder igjen før jeg skal begynne på jobb igjen.

Det er full fart hele dagen her. Han krabber i superfart og reiser seg og går langsmed alt han kommer over. Han har endelig begynt å herme litt, men har fortsatt litt igjen der altså. Verken vinker, viser "hvor stor han er" eller lignende. Men det kommer når det kommer :) Prater og babler masse gjør han i alle fall [emoji28] Slank og lang fyr fortsatt med sine 8,7 kg og 77 cm. Ikke rart han rekker over mer og mer av stuebordet vårt. Duk har vi kutta ut for lengst, og nå ryker snart den siste pynten også [emoji23]

Vi ammer fortsatt, men det blir ikke mye på dagtid. Han etterspør ikke så mye, og jeg glemmer bort å tilby [emoji28] Men det er en del på natta enda, så skal prøve oss på nattavvenning snart. Gruer meg [emoji85]

Bekkenet mitt har vært bedre en periode, så sist fikk jeg nye øvelser med fokus direkte på å skulle begynne å løpe igjen. Det er så fantastisk digg å endelig ha et konkret mål å jobbe mot!! De er vesentlig tyngre disse nye øvelsene, så jeg har allerede måttet kutte ut den ene pga smerter. Men det går i alle fall ENDELIG riktige veien [emoji7]

Her er'n. Er'n ikke fin?

(slettet)

[emoji7]
 
Last edited:
For en fining[emoji7][emoji7] Så herlig smil, smelt altså[emoji169][emoji170] Skikkelig sjarmør[emoji8]

Koselig oppdatering , godt å høre at dere koser dere masse[emoji7][emoji7]
 
Herremin for en skjønn og stor gutt :love7
 
Han er nydelig[emoji170][emoji7]
 
Åh. Så nydelig han er! [emoji7][emoji7][emoji7][emoji173]

Herlig oppdatering, og gøy med målstetning om løping igjen! [emoji16]
 
Så fin oppdatering, og for en herlig liten kar❤️
 
For en herlig fyr! Og herlig oppdatering. Godt at bekkenet er bedre.
 
Skjønn liten kar ❤️
 
Så nydelig en gutt, ikke rart du er stolt:)
 
For en fining[emoji7][emoji7] Så herlig smil, smelt altså[emoji169][emoji170] Skikkelig sjarmør[emoji8]

Koselig oppdatering , godt å høre at dere koser dere masse[emoji7][emoji7]
Herremin for en skjønn og stor gutt :love7
Han er nydelig[emoji170][emoji7]
Åh. Så nydelig han er! [emoji7][emoji7][emoji7][emoji173]

Herlig oppdatering, og gøy med målstetning om løping igjen! [emoji16]
Så fin oppdatering, og for en herlig liten kar[emoji173]️
For en herlig fyr! Og herlig oppdatering. Godt at bekkenet er bedre.
Skjønn liten kar [emoji173]️
Så nydelig en gutt, ikke rart du er stolt:)
Ååå, så utrolig nydelig liten fyr [emoji7]
Tusen takk [emoji173]️ Vi er veldig veldig heldige [emoji7]
 
1 ÅR GAMMEL

Kjære lille gutt.

En tid handlet det meste om det vi ikke kunne få.
En tid handlet det meste om skuffelse og smerte.
Håp ble til tvil.
Forventning ble til knuste drømmer.
Fanget i et vakuum som aldri tok slutt.

Den gangen ante vi ikke hvordan det var å ha det vi ikke kunne få.
Vi ante ikke hvordan det var å føle kjærligheten som en mamma og pappa kjenner for sitt barn.
Vi ante ikke hvor givende det var å følge utviklingen til en liten en.
En liten en som går fra å være en forsvarsløs liten bylt, til å bli en stor gutt full av liv, humor, glede, fart og spenning.

Allikevel kjempet vi og ga oss aldri.
For et eller annet inni oss sa at det ville være verdt det.
At alle tårer ville bli tørket og at hvert eneste skår i hjertet ville bli reparert.
At alt ville bli glemt når vi endelig kunne få deg i armene våre og kjenne den varme lille kroppen mot vår egen.

Og jamen var det verdt det.
Titusener ganger mer enn vi noen gang kunne ha sett for oss.
Du tar oss med storm hver eneste dag, og du gir oss så enormt mye.
Du er så etterlengtet og verdsatt, og ord kan egentlig ikke beskrive hvor mye vi elsker deg.

Gratulerer så mye med dagen, vår fantastiske, herlige gutt. Vi er så stolt av at akkurat du er sønnen vår [emoji173]️
Du er alt for oss [emoji173]️
 
Last edited:
Så utrolig nydelig skrevet! Og gutten deres er kjempe vakker❤️ Tenk at han alt er 1 år❤️
 
Nydelig Enkefalos! Både teksten og gutten [emoji176][emoji92]
 
Så rørende vakre ord ❤️ De traff rett i hjertet!

Og for en kjekk liten kar :love7

Gratulerer med dagen!! :D
 
Gratulerer med 1åring :Heartred
 
Nydelige ord [emoji7][emoji7] Og for en fining du har, skikkelig god gutt det der[emoji170][emoji170][emoji170]

Enn det, et helt år blitt[emoji177] Gratulerer så mye med 1 åring i hus[emoji16][emoji8]
 
Back
Topp