Vi som temper

Ingen tvil her..
Vis vedlegget 240906
Pp 15 da..skal prøve å ikke 'prøve' fra nå av.. er så sliten :(

Vondt når det blir sånn.
Men kan være lurt å ikke fokusere så mye på det.
Stresser du med det, kan også kroppen bli stresset og ha motsatt effekt dessverre.
:Heartpink
 
Hmm... ble litt satt ut til morgenen med så lite temphopp :confused: Men får kryss hvis jeg legger inn samme temp over 3 dager da, så da krysser jeg fingrene for at EL var igår :)

357B862C-267E-46EE-AD01-A82F85DC54BA.jpeg
 
Dagens, forsov meg i dag så tempe ca 45 min forsent. 15 mi utenfor Tussi her aller som FF aksepterer.

Kan det ha så mye å si?
20180117_093241.png

er uansett fornøyd med kurven
 
Håper EL har vært. Sov dårlig omgangsjuke, og våkna flere ganger og var oppe å gikk , men satser på at tempen holder seg høy de neste dagene og.
IMG_20180117_182133.png
 
Last edited:
Håper EL har vært. Sov dårlig omgangsjuke, og våkna flere ganger og var oppe å gikk , men satser på at tempen holder seg høy de neste dagene og. Vis vedlegget 240955

Oj shit, for en temp!! Aldri vært over 37 grader jeg[emoji23] må da være EL det der!
 
Hjelpes, for en stigning! :wideyed::wideyed::wideyed: Må være EL :D

Oj shit, for en temp!! Aldri vært over 37 grader jeg[emoji23] må da være EL det der!

Haha dette har ikke vært en normal el stigning for meg altså. Har nok litt feber kombinert med mulig EL! Bare håper at EL også var, og at det ikke bare er feber og omgangsjuke som gjør det
 
Back
Topp