Skravletråd

Går litt tregt med skrittene i dag, men snømåkning er da også en form for trening :rolleyes:
 
Siden klokken er over midnatt kan jeg registrere dagens skritt.
Endte oppe på 12.802 skritt.
itt ambivalent til det tallet.
På den ene siden er jeg ganske fornøyd med å komme over 10.000 siden det en stund så ut til at jeg ikke ville klare det, på den andre siden, hadde jeg gått 198 skritt til hadde jeg kommet over 250.000 skritt hittil denne måneden :p
 
Siden klokken er over midnatt kan jeg registrere dagens skritt.
Endte oppe på 12.802 skritt.
itt ambivalent til det tallet.
På den ene siden er jeg ganske fornøyd med å komme over 10.000 siden det en stund så ut til at jeg ikke ville klare det, på den andre siden, hadde jeg gått 198 skritt til hadde jeg kommet over 250.000 skritt hittil denne måneden :p

Så bra du klarte det[emoji1] de 198 skrittene tar du jo idag[emoji28]
 
Merker at hele holdningen min til livet har endret seg etter jeg begynte med dette.
Er en tur utenbys nå.
Har snakket med flere som bor på samme hotell som meg og skal på samme møte.
Alle snakker om å ta taxi sammen opp, og de ser rart på meg når jeg svaret at jeg hadde nå tenkt å gå..
Er liksom ikke så langt, bare en 3,9 km etter google maps :rolleyes:
 
Merker at hele holdningen min til livet har endret seg etter jeg begynte med dette.
Er en tur utenbys nå.
Har snakket med flere som bor på samme hotell som meg og skal på samme møte.
Alle snakker om å ta taxi sammen opp, og de ser rart på meg når jeg svaret at jeg hadde nå tenkt å gå..
Er liksom ikke så langt, bare en 3,9 km etter google maps :rolleyes:

3,9 er en fin tur[emoji1] sprek du!
 
Merker at hele holdningen min til livet har endret seg etter jeg begynte med dette.
Er en tur utenbys nå.
Har snakket med flere som bor på samme hotell som meg og skal på samme møte.
Alle snakker om å ta taxi sammen opp, og de ser rart på meg når jeg svaret at jeg hadde nå tenkt å gå..
Er liksom ikke så langt, bare en 3,9 km etter google maps :rolleyes:

Det betyr jo at du virkelig har endrer kurs. «God tur»
 
Merker at hele holdningen min til livet har endret seg etter jeg begynte med dette.
Er en tur utenbys nå.
Har snakket med flere som bor på samme hotell som meg og skal på samme møte.
Alle snakker om å ta taxi sammen opp, og de ser rart på meg når jeg svaret at jeg hadde nå tenkt å gå..
Er liksom ikke så langt, bare en 3,9 km etter google maps :rolleyes:
Kjempe bra det da, så får de bare ta taxi [emoji6]
 
På søndag var jeg og svømte og etter planen skal jeg være i svømmehallen kl 6.15 imorgen tidlig for å svømme igjen.

Har ikke mange timer tilgjengelig hvor jeg har mulighet til å trene så må begynne å ta i bruk de få jeg har som svømmehallen/treningsrommet også er oppe.

Litt irriterende at badehette ikke fungerer med mitt tykke og lange hår samt at hårfønerene der er håpløse så til neste mnd får jeg invistere i en hårføner slik at jeg ikke går på jobb med altfor vått hår.
 
På søndag var jeg og svømte og etter planen skal jeg være i svømmehallen kl 6.15 imorgen tidlig for å svømme igjen.

Har ikke mange timer tilgjengelig hvor jeg har mulighet til å trene så må begynne å ta i bruk de få jeg har som svømmehallen/treningsrommet også er oppe.

Litt irriterende at badehette ikke fungerer med mitt tykke og lange hår samt at hårfønerene der er håpløse så til neste mnd får jeg invistere i en hårføner slik at jeg ikke går på jobb med altfor vått hår.

Imponert om du klarer å stå opp så tidlig for å svømme!![emoji1][emoji122]
 
Imponert om du klarer å stå opp så tidlig for å svømme!![emoji1][emoji122]
Syns egentlig jeg også [emoji23]
Men jeg kom meg opp og svømte, tenker å gjøre det samme på torsdag nå som jeg ser at det virkelig ikke er umulig [emoji16]
 
Back
Topp