Det beste med svangerskapet

M

Moderator Tonje

Guest
Nå begynner det å bli noen få måneder igjen til termin for dere her inne, og iløpet av et svangerskap gjør man seg gjerne opp en del tanker og følelser.
Kanskje vil dere dele deres tanker?
Hva synes du har vært det beste med svangerskapet?
 
At jeg kan slappe litt mer av og stresse mindre i hverdagen, uten å få dårlig samvittighet :)
Og som førstegangs synes jeg det er veldig spesielt og fantastisk å tenke på og ikke minst kjenne at det bor noen inne i magen min :)
 
At jeg kan slappe litt mer av og stresse mindre i hverdagen, uten å få dårlig samvittighet :)
Og som førstegangs synes jeg det er veldig spesielt og fantastisk å tenke på og ikke minst kjenne at det bor noen inne i magen min :)

Støtter denne!

Å bli dullet med av mannen, og nesten bli båret rundt på gullstol.
Husker jeg nesten savnet litt all den positive oppmerksomheten man får av alle når man er gravid, etter babyen kom.

Og å kjenne de fantastiske bevegelsene fra babyen i magen. Jeg kan ligge leeeeeeenge i sengen på morgenen og bare kjenne på magen. Magisk!
 
At det bare er rett rundt tre mnd igjen! Tvillingsvangerskap er litt tungt, særlig med en toåring i hus! Elsket å gå gravid sist, ikke så mye denne gang! Nå vil jeg nesten bare bli ferdig! Men sparkene i magen er magiske da [emoji170] (når jeg har tid til å kjenne etter)
 
Sparkene må vere det beste![emoji173]️ og som de andre her sier, at du kan slappe litt mer av med god samvittighet[emoji4]
 
Sparkene[emoji173]️
 
Er enig med de andre her, sparkene må være det beste om han ikke sparker de vonde stedene[emoji23][emoji1305][emoji173]️
 
spark og bevegelser er det beste❤ men etter å ha gått gravid i 2 år så kjenner jeg at det skal bli deilig å bli ferdig,å få den lille i armene å vite at etter 7-8 år er vi endelig i mål med barn:dummy::dummy1:
 
Sparkene og forventningen/gleden over det som skal komme. Drømmer meg lett bort for tiden. [emoji173]️
 
Det beste med å gå gravid er at det kommer en baby! :D:p

Det er også hyggelig med spark, men ellers er det desverre fint lite jeg liker med å gå gravid.
Forrige svangerskap var mye enklere og jeg kunne nyte det på en annen måte, denne gangen har det vært fryktelig tøft og slitsomt.
 
Gleden over å ha et lite liv inni seg, kjenne sparkene og nyte det. Og også følelsen av at nå er det siste gangen dette skjer, og kjenne at det er helt greit <3 Det syntes jeg alltid var rart at folk sa før. At de kjente at nå var de ferdige. Men den følelsen er her. Så prøver å nyte det så best jeg kan. Ikke alltid like lett med hyperemesis... :puke_l
 
Etter mange år med prøving, spontan aborter, ExU, prøverør osv er det faktisk vanskelig å tro på at vi på helt vanlig måte ble gravide og at det bor en liten mini i magen min... må klype meg i armen inni mellom. Drømmer jeg?
Skal jeg virkelig få oppleve å bli mamma? Det er så fantastisk!!

Men selve graviditeten er vel oppskrytt, spør du meg... kanskje fordi jeg er i beredskap 24/7... redd for at det ikke skal gå bra...

Det beste er sparkene og kontakten med mini.... det å bygge rede er også veldig koselig.planlegge soverom, planlegge dåp, alle diskusjoner om navn... det følger mye fint med [emoji173]️
 
Jeg syns også sparkene er fantastiske, å ligge i senga og kjenne etter, stryke over magen og ha en form for kontakt med babyen. Svangerskapet til nå har vært tøft fysisk, men veldig fint psykisk. Vi brukte lang tid, og måtte ha hjelp, så at jeg faktisk er gravid, at magen vokser og barnet sparker gir meg en uvirkelig, men veldig, veldig god følelse.
 
Det beste med å gå gravid er at det kommer en baby! :D:p

Det er også hyggelig med spark, men ellers er det desverre fint lite jeg liker med å gå gravid.
Forrige svangerskap var mye enklere og jeg kunne nyte det på en annen måte, denne gangen har det vært fryktelig tøft og slitsomt.

Må bare signere deg her, akkurat det jeg føler!
 
Back
Topp