Barnløse prøvere over 30

Er denne tråden fortsatt aktiv? [emoji4]
Har ikke vært på en stund , men det er bare å starte igjen :) Noen er blitt gravid og noen prøver fremdeles på første.
 
Heeeei.. jeg er over 30 og prøver så hardt jeg kan på første :D
Har to tupper på 4 bein + en hale hver..
 
Jeg ble 31 år i mai! prøver på første! Starta prøvingen samme måned som jeg fylte 28[emoji20]
 
Jeg er 35 og prøver på første. Har en på fire bein jeg også [emoji5]
 
Jeg blir 31 om 4 mnd og har prøvd på første i snart to år. Satser på at det snart blir klaff :)
 
Både han og jeg er 31, prøver på vår første og håper, håper, håper det blir en 2018-baby. Har fra før av et herlig pelsbarn på 3,5 år, men ønsker jo et/fler på to bein og..
 
Jeg prøver også på første, er 31 år og har også to firbeinte barn fra før, en hund og en katt :happy: Vi har prøvd siden oktober 2016, og vært gjennom en ma i uke 10 for to måneder siden. Kjenner at det tærer på psyken dette her:bag:
 
Prøver på vår første. Jeg er 31år og han er 40år. Har prøvd siden mai 2017. Har ikke prøvd like «hardt» alle mnd pga reising og jobbing. Han har et barn fra før, ble til på One-night stand. Elsker å være bonus mamma, men kan noen ganger føles litt ekstra sårt. Tips for å stresse/tenke mindre mottas med takk[emoji2] Ønsker alle masse lykke til i 2018[emoji171]
 
Tips for å stresse/tenke mindre trengs her også! Sover jo ikke om natten fordi tannhjulene går på høygir HELE tiden! Har alltid ønsket meg barn, men har manglet den rette pappaen. Nå er han funnet og vi er kommet så langt at vi er klar for å prøve. Jeg vil jo helst bli gravid for to uker siden (ikke utålmodig i det heletatt [emoji849][emoji23]) og tenker på det konstant! Noen flere som er like besatt som meg? Eller noen som ikke er det og har noen lure triks for å plutselig bli tålmodig? Føler jeg blir tussete av dette her [emoji85]
 
Haha, ja lure tips for å skru ned stressnivået rundt dette mottas med takk her og! tålmodighet i pilleform burde eksistere!
 
Hva drev dere med på fritiden før dere bestemte dere for å få barn? :)
 
Haha, ja lure tips for å skru ned stressnivået rundt dette mottas med takk her og! tålmodighet i pilleform burde eksistere!

Tålmodighetspille! Genial idé[emoji1319][emoji1319][emoji1319] Jeg tar 1000 stk [emoji23]
 
Back
Topp