Klagetråd!

Bølle_frø

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Ikke sett en klagetråd enda, så starter en jeg. Husker vi hadde en på augustforumet sist og den var kjekk å ha når man hadde en drittdag eller lignende :p
 
Jeg kan starte, med at alt føles dritt nå :p jeg jobber natt og merker allerede nå at dette går utover humøret. :inpain:
 
Jeg jobber heldigvis ikke natt, men har hatt så mye luftsmerter i magen de siste nettene at det har vært vanskelig å sove. Prøver å finne ut om det er noe mat jeg har begynt å reagere på.
 
Jeg kan ikke se rørende familiefilmer. Tårene triller når det er noe som skjer. Så frost i går tidlig og når foreldrene døde rant det [emoji85]
 
Får klage over at digital enda viser gravid 2-3 uker når jeg tok en i går ettermiddag, og jeg er etter menstermin 5+4 idag. Mistenker derfor at jeg har hatt EL senere enn antatt, og frykter da at det kan være for tidlig med en UL neste fredag [emoji57]
 
Får klage over at digital enda viser gravid 2-3 uker når jeg tok en i går ettermiddag, og jeg er etter menstermin 5+4 idag. Mistenker derfor at jeg har hatt EL senere enn antatt, og frykter da at det kan være for tidlig med en UL neste fredag [emoji57]

Eg og får 2-3 og skal ha tul neste fredag:nailbiting: er det ikkje sikkert me får sjå eit bankende hjerte?:( er over 7 veker sidan eg hadde mens.. har pcos.. blæææ, MÅ sjå om det er liv :(
 
Kvalm kvalm
 
Eg og får 2-3 og skal ha tul neste fredag:nailbiting: er det ikkje sikkert me får sjå eit bankende hjerte?:( er over 7 veker sidan eg hadde mens.. har pcos.. blæææ, MÅ sjå om det er liv :(

Krysser fingrene for at vi får se noe Jeg hadde siste mens 3. november, men etter SA i august i fjor, har syklusen rotet og vært alt fra 25 til 36 dager [emoji57] Det er derfor jeg ikke har full kontroll på hvor langt jeg har kommet, men håper i det lengste å få se noe.
Masse lykke til i alle fall [emoji173]️
 
Krysser fingrene for at vi får se noe Jeg hadde siste mens 3. november, men etter SA i august i fjor, har syklusen rotet og vært alt fra 25 til 36 dager [emoji57] Det er derfor jeg ikke har full kontroll på hvor langt jeg har kommet, men håper i det lengste å få se noe.
Masse lykke til i alle fall [emoji173]️


Masse lykke til , du og:Heartred
 
Tiden går såå sakte [emoji30] Føler det er flere måneder siden jeg stod med positiv test, men så er det bare 1 uke [emoji17] Vil bare bli ferdig med jula så vi kan dra på tul [emoji173]️
 
Klager på at jeg ikke har vært kvalm idag. Sååå redd [emoji24][emoji24]
 
Klager på at jeg ikke har vært kvalm idag. Sååå redd [emoji24][emoji24]

Om det hjelper, så hadde eg lite kvalme igår, med unntak av ei bølge på kvelden. Vart stressa eg også..:confused:

Idag - lagt på sofaen heile dagen med ein utrøttelig kvalme.
 
Back
Topp