Jubeltråd :)

Jubler for halvveis til 12 uker! Må de neste 6 ukene rase forbi!
 
Behovet for å bare MÅ ha brødskive med makrell i tomat, majones og agurk har meldt seg. Husker det godt fra første svangerskap, så da håper jeg dette er et tegn på at det går rett veien ;)
 
Hurra for fridag idag :smiley-angelic003 Har også fått 20% sjukemelding, håpar å kunne få litt kortare arbeidsdagar..
 
Kun 5+3 og har allerede fått time til oul[emoji23] skal til en gynekolog som er veldig travel, så de satt opp time med en gang
 
6 + 3 i dag og i morgen skal vi på TUL! Er veldig spent. Har symptomer så det holder og har det egentlig litt kjipt med de så blir godt å se det som gjør det verdt alt strevet...
 
6 + 3 i dag og i morgen skal vi på TUL! Er veldig spent. Har symptomer så det holder og har det egentlig litt kjipt med de så blir godt å se det som gjør det verdt alt strevet...
Litt morsomt at vi har HELT lik syklus. 6+3 jeg også og termin 2. aug.
 
Litt morsomt at vi har HELT lik syklus. 6+3 jeg også og termin 2. aug.

Ja veldig! Blir spennende å se hvem som kommer først! Også er jeg litt spent på om terminen blir flyttet eller ikke etter OUL. Vi får se. :)
 
Jeg jubler for innlevering av eksamen i morgen. Endelig kan juleroen og maset komme [emoji12] Dessuten skal jeg på TUL på tirsdag og det jubler jeg ikke for. Det gruer jeg meg faktisk veldig til.
 
Jubler for bankende hjerte på UL idag ❤️
 
Behovet for å bare MÅ ha brødskive med makrell i tomat, majones og agurk har meldt seg. Husker det godt fra første svangerskap, så da håper jeg dette er et tegn på at det går rett veien ;)
Jeg MÅ ha skive med crabsticksalat og sylteagurk. Wtf?
 
Back
Topp