Vi som har mistet har en skjult gruppe

Status
Stengt for ytterligere svar.

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hei damer :)


"Vi som har mistet" har en skjult/hemmelig gruppe som kun aktive brukere kan se og delta i.


Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må ha skrevet minimum 10 innlegg (svar på tråder teller også som innlegg.) i denne gruppen og 50 totalt på hele forumet.
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned
- Du må ha laget deg et Nick og stå oppført i presentasjonstråden: http://forum.babyverden.no/threads/vi-som-hører-på-bv-vi-som-har-mistet-presentasjonstråd.1626014/

Det er de som er en del av den Skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til meg (Forumansvarlig) hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.

Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang, gjør følgende:
- send pm til meg eller Moderator Astrid


Det skjulte forumet kommer opp under "vi som har mistet før uke 12" etter at man får tilgang, men den skjulte gruppen er for alle uavhengig av når en har mistet
 
Last edited by a moderator:
Heia :)
Dere vet vi har en skjult gruppe også?
 
Hei damer :)


"Vi som har mistet" har en skjult/hemmelig gruppe som kun aktive brukere kan se og delta i.


Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må ha skrevet minimum 10 innlegg (svar på tråder teller også som innlegg.) i denne gruppen og 50 totalt på hele forumet.
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned
- Du må ha laget deg et Nick og stå oppført i presentasjonstråden: http://forum.babyverden.no/threads/vi-som-hører-på-bv-vi-som-har-mistet-presentasjonstråd.1626014/

Det er de som er en del av den Skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til meg (Forumansvarlig) hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.

Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang, gjør følgende:
- send pm til meg eller Moderator Irene


(Denne skjulte gruppen har ingen tilgangsansvarlig. Om du ønsker å være dette så ta kontakt med meg)

Kanskje du kunne ha skrevet i dette innlegget at "skjult forum" kommer opp under "vi som har mistet før uke 12" etter at man får tilgang, men at det er for alle uavhengig av når en har mista? :) :)
 
Jeg får det fortsatt ikke opp altså.
Ser du har fått banneret så du har tilgang.
Mulig det er trøbbel med appen om du bruker den. Prøvd nettleser og/eller fra pc?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp