Nedtelling til TUL

Lolenona

Glad i forumet
Juli13-jentene
her kan vi telle ned til vi skal på tul :D

Jeg skal på tul om 2 uker og 3 dager :D❤️
 
Jeg har bestilt meg time til TUL 22.des :D
 
Teller ned sjæl..2 uker og 1 dag...den 21.nov :-D Skal da etter mine beregninger være 8 uker..
 
Jeg skal om 2 uker og 5 dager :-D da er jeg vel ca 8+0 uker :) har egentlig satt meg opp på termin 10.Juli, men jo mer jeg tenker etter tror jeg det er 8. Juli som blir mer korrekt, så spennende å høre hva som blir sagt på TUL :-D
 
10 dager, 17.11 klokka 08.00. Håper de 10 dagene går veldig fort.. trenger å vite at alt er bra[emoji173] skal etter egen beregning være 7+4 da :)
 
Jeg skal neste onsdag, alså den 15.[emoji173] får ekstra oppfølging med ultralyder annen hver uke [emoji173]
 
2 uker og 1 dag. Da skal jeg være7+1

I tillegg kommer jeg nok til å ta en ved Ca 13 uker

Oul (ordinær ultralyd) vet jeg ikke når blir, sikkert i februar
 
Skal ta kontakt med legen om ca 2 uker tenkte jeg, da er jeg ca 7+, og tenker at han henviser meg videre for å få vite hvor jeg er før evt dobbel test.
 
Oi, allerede nå :D

Ja, ringte i dag for å få time, og han hadde bare ledig denne onsdagen. Jeg får tett oppfølging fordi jeg har hatt 3 MA og 2 SA tidligere. (1 MA 2011, 2SA 2011, 2 nydelige jenter 2012 og 2013, 2 MA 2017) Det har skjedd mellom uke 5-9 alle gangene, så da vil jeg gjerne se at det er noe der :)
 
Back
Topp