❤️ IKM uke 44 ❤️

9244032aaf6d2168e34022aac998271e.heic
Veldig spent på om denne stiger ila helgen, eller om forrige 25 dager lange syklus bare var et engangstilfelle...

Mistenker forøvrig at syklusen (som egentlig har vært ikke-eksisterende i 2017) ble kickstartet litt av dietten jeg gikk på i 13 dager i september - lavkalori/-karbohydrat. Fikk el rett etter dietten. Har lest at lavkarbokosthold kan hjelpe folk med pcos. Nå har jeg ikke fått diagnosen enda, men privat gyn i april mistenker alvorlig pcos. Venter på ny gyntime i slutten av mnd.
 
Mulig jeg hører til her, litt usikker på når EL kommer men vil gjerne henge her enn så lenge om jeg får lov? :)

Bølle_frø - pp3 - b2 - EL? - ikm ca.04.11
 
9244032aaf6d2168e34022aac998271e.heic
Veldig spent på om denne stiger ila helgen, eller om forrige 25 dager lange syklus bare var et engangstilfelle...

Mistenker forøvrig at syklusen (som egentlig har vært ikke-eksisterende i 2017) ble kickstartet litt av dietten jeg gikk på i 13 dager i september - lavkalori/-karbohydrat. Fikk el rett etter dietten. Har lest at lavkarbokosthold kan hjelpe folk med pcos. Nå har jeg ikke fått diagnosen enda, men privat gyn i april mistenker alvorlig pcos. Venter på ny gyntime i slutten av mnd.

Håper el er rett rundt hjørnet!
 
Tester etter el og får svake utslag, men blir tyddelig litt sterkere hver dag. Jeg tipper el på mandag... vi får se. :) Har mye el-slim nå som normalt.
 
Er spent på denne pp (dette er pp6). Troooor jeg hadde kjemisk forrige pp. Fikk positiv som til og med mannen kunne skimte, men begynte å blø noen timer senere. Noen som har blitt gravide kjapt etter kjemisk?

Har lutealfase på bare 10 dager også. Håper ikke det skal vise seg å bli et problem....
 
Lise30-pp7-b3 el?-ikm 04.11

Går denne mnd på letrozol før el og får el sprøyte. Etter el skal jeg bruke lutinus, så jeg har høye forventninger denne pp.
Lykke til alle sammen
 
b1cc28f5cb6a917cf56ee45a985bda62.jpg


Første gang jeg bruker el test, så dette er nytt for meg, men denne er vel positiv? Jeg forventer jo tr 31.10 så synes det er rart om jeg har el så tidlig, men nå skal det være sagt at jeg aldri har peiling på jeg pleier å ha det heller.. men da er det vel bare å ta en runde med sambo idag da [emoji28]
 
b1cc28f5cb6a917cf56ee45a985bda62.jpg


Første gang jeg bruker el test, så dette er nytt for meg, men denne er vel positiv? Jeg forventer jo tr 31.10 så synes det er rart om jeg har el så tidlig, men nå skal det være sagt at jeg aldri har peiling på jeg pleier å ha det heller.. men da er det vel bare å ta en runde med sambo idag da [emoji28]

Foresten noen som er kjent med den testen? Kjøpt fra wish. Dårlig eller bra erfaring noen??? [emoji1][emoji111]️
 
Foresten noen som er kjent med den testen? Kjøpt fra wish. Dårlig eller bra erfaring noen??? [emoji1][emoji111]️

Den ser veldig positiv ut for meg!! Best å legge inn aksjer for sikkerhets skyld... Jeg har ingen erfaring med den testen der, men har generelt liten erfaring med el-tester. Har bare prøvd 1,5 runde [emoji13]
 
Den ser veldig positiv ut for meg!! Best å legge inn aksjer for sikkerhets skyld... Jeg har ingen erfaring med den testen der, men har generelt liten erfaring med el-tester. Har bare prøvd 1,5 runde [emoji13]

Ja, da blir det aksjer legging selvom jeg er syk, kan ikke gå glipp av det eller! [emoji28] jeg er i pp 2 så da står vi ganske likt [emoji111]️
 
Ja, da blir det aksjer legging selvom jeg er syk, kan ikke gå glipp av det eller! [emoji28] jeg er i pp 2 så da står vi ganske likt [emoji111]️

Pp-er har jeg litt flere av da, men el-testing og temping startet jeg med for to sykluser siden. Lykke til med jakten på gullegget og god bedring!
 
Er spent på denne pp (dette er pp6). Troooor jeg hadde kjemisk forrige pp. Fikk positiv som til og med mannen kunne skimte, men begynte å blø noen timer senere. Noen som har blitt gravide kjapt etter kjemisk?

Har lutealfase på bare 10 dager også. Håper ikke det skal vise seg å bli et problem....
Da jeg ble gravid ned minstemann hadde jeg kjemisk to pp før han satt.:) han ble til på pp 7.
 
Ja nå lurer jeg på hvorfor du tar både morgen og kveld[emoji4] gjør du det hver dag til du oppdager el? Står i bruksanvisningen at man skal ta test en gang om dagen[emoji848] kan man gå glipp av LH-stigningen rett og slett?

Ja, noen har såpass kort LH-topp at man kan gå glipp av den ja. Tror ikke det gjelder så mange med den digitale da. Men jeg synes uansett det er greit med to ganger daglig fordi jeg ser jeg ofte får det faste smilet på kvelden, og el dagen etterpå. Greit å vite så man satser på litt ekstra aksjer før det blir i seineste laget:happy:
 
El viser sterkere strek for hver dag nå. Dette er igår og idag. Blir spennende å se når den blir positiv. Jeg har tippet mandag men vi får se.:) aksjer lagt inn i går så nå er spillet igang. Hehe :D
IMG_0765.JPG
 
Her har det vært blinke-smiley på testen siden i går morges, så vi er også godt i gang med aksjene! CD11 i dag, fikk EL allerede CD 13 forrige måned (mot vanligvis 15/16) så håper den kommer tidlig denne gangen også! Mye lettere å få til nok aksjer i helga, jeg er så mye borte i ukedagene:) hvordan ligger dere andre an?
 
Back
Topp