Skravletråd BLÅTT LAG

God morgen:)
Jeg har vært på Harry handel og jeg har bare kjøpt snop til ungene:) Jeg har ikke kjøpt cola bokser!!! Jeg er kjempe stolt av meg selv!! Vi bor på vestlandet, så det satt veldig langt inne å ikke ta helt av i Sverige..
 
Kjennes ut som jeg har blitt påkjørt av en buss! Så forkjøla og vondt at jeg ikke vet om jeg skal le eller gråte [emoji14] Klokker inn litt skritt og ser jeg holder meg bra på kaloriene, så håper det gjør nytta :) Vekta viser 0.8 ned, så håper det holder seg sånn, selv med mensen [emoji14]
 
Kjennes ut som jeg har blitt påkjørt av en buss! Så forkjøla og vondt at jeg ikke vet om jeg skal le eller gråte [emoji14] Klokker inn litt skritt og ser jeg holder meg bra på kaloriene, så håper det gjør nytta :) Vekta viser 0.8 ned, så håper det holder seg sånn, selv med mensen [emoji14]
Huff:( God bedring!!
 
Syk, straks mensen og litt trøstespising.... ser ikke bra ut for vekta på fredag :/
 
Heia. Denne uka har vært grusom slankemessig. Har styrt med mye både hjemme og i hodet. Det har vært ganske tøft helt ærlig. Og hva tyr mrs. H til når ting blir vanskelig, mat. Jaja nå tenker jeg fremover. Neste uke starter jo imorgen her på slankekrigen og det er godt. Ikveld skal jeg få ut litt frustrasjon på spinningsykkelen. :) Men er veldig spent på veiing imorgen.

Hvordan går det med dere? Er dere klare for veiing imorgen? :)
 
Heia. Denne uka har vært grusom slankemessig. Har styrt med mye både hjemme og i hodet. Det har vært ganske tøft helt ærlig. Og hva tyr mrs. H til når ting blir vanskelig, mat. Jaja nå tenker jeg fremover. Neste uke starter jo imorgen her på slankekrigen og det er godt. Ikveld skal jeg få ut litt frustrasjon på spinningsykkelen. :) Men er veldig spent på veiing imorgen.

Hvordan går det med dere? Er dere klare for veiing imorgen? :)
Hei:)
I morgen er en ny dag:).

Her går det fint og jeg er absolutt klar for veiing:) Er veldig spent!!
I dag ble det en god fjelltur i regnet:) Klapper meg selv på skulderen at jeg kom med ut tross regnet:)
 
Ned 0,9 kg, endelig nede på tosifret!!

Og jeg tok målebåndet, har gått inn sånn 5 cm rundt hoftene siden noenogtyvende august. Endelig skjer det noe!
 
Ned 0,9 kg, endelig nede på tosifret!!

Og jeg tok målebåndet, har gått inn sånn 5 cm rundt hoftene siden noenogtyvende august. Endelig skjer det noe!
Så deilig å se tosifret!! Gratulerer så mye! :-D
 
Etter to dager med hoste til du kaster opp dietten, så endte det faktisk med vektnedgang denne uka også. Litt redd for at jeg går opp igjen så fort jeg får i meg mat og drikke igjen men...
Ble ikke så ille poenguttelling på utfordringen heller, selv uten trening denne uka. Prøvde i alle fall å klare de challengene som var enkle å gjennomføre.
 
Æsj. Fikk igjen for å gå ned en del forrige uke. Opp igjen denne uka:( krysser fingrene for at jeg klamrer meg fast likevel. Men fare for at jeg ryker gitt :(
 
Æsj. Fikk igjen for å gå ned en del forrige uke. Opp igjen denne uka:( krysser fingrene for at jeg klamrer meg fast likevel. Men fare for at jeg ryker gitt :(
Håper det går bra :) krysser fingrene!
 
Back
Topp