Megatrøtt etter MA/SA? Hvorfor, og hvor lenge?

Weebill

Forelsket i forumet
Desemberlykke 2018
Hadde MA og utskrapning for en drøy uke siden. Hcg-nivået har gått ned sånn ca som "stipulert" og har vel igjen ca 3-500 nå, vil jeg tro.
Var 1500 på mandag.

Er fremdeles helt tom, utslitt etter noen timer på jobb, så må hjem for å sove. Om kvelden sovner jeg som en stein, selv etter 2 timers middagshvil.

Er det det lille hcg-lageret som gjør meg så trøtt enda, eller andre hormonelle omveltninger? Føler meg i relativt grei mental balanse igjen, samt at jeg ikke har blødd på fem-seks dager. Hadde flott jernlager og blodprosent før aborten, så kan ikke tro det er helt elendig nå, siden jeg blødde såpass lite?

Noen med erfaring?

Får en følelse av å ha feber når trøttheten kommer sigende på, tenker kun pute og dyne-tanker...
 
Hvis du har feber, bør du kontakte sykehuset for kontroll!! Du får en slags barselreaksjon med enormt hvilebehov og barseltårer de første ukene etter abort. Mye hormoner som skal nullstilles. Ville vurdert noen uker med delvis sykemelding hvis du har mulighet til det. Masse gode tanker til deg! Håper du får ny spire raskt når du er klar for det [emoji173]️
 
Hvis du har feber, bør du kontakte sykehuset for kontroll!! Du får en slags barselreaksjon med enormt hvilebehov og barseltårer de første ukene etter abort. Mye hormoner som skal nullstilles. Ville vurdert noen uker med delvis sykemelding hvis du har mulighet til det. Masse gode tanker til deg! Håper du får ny spire raskt når du er klar for det [emoji173]️

Har nok ikke feber, men slitenheten gjør at det omtrent føles sånn. Varm/kald og slapp. Er jo ikke logisk å få feber rundt lunsjtider hver dag, som går over etter å ha sovet litt. Har egentlig tenkt at etter denne uka må jeg være normal igjen, men det går sakte, gitt!

Kan skrive under på at hvilebehovet er enormt. Barseltårene har heldigvis roet seg. Det er uvanlig for meg å være så daff, så analyserer nok litt vel mye... Må vel bare la kroppen ordne opp selv, slik at den blir klar for ny spire ved første anledning[emoji173]️[emoji254]
 
Back
Topp