❤ Skravletråd oktober ❤

Hjemme igjen i dag. Det betyr at jeg kan strikke! Det vil si; først må jeg gjøre husarbeid, legge Lillejenta, trene og spille litt :p
 
Føler meg som en dritt-mamma.
Først mister eldste mobilen som blir liggene ute under en busk i flere timer i øsende regn, så må ps3'n skrus fra hverandre siden noen har puttet 3 plater inn i den samtidig og så blir eldste syk.

Og er jeg der for å hjelpe mannen og ta meg av barna, nei jeg er i Bergen jeg....
 
Føler meg som en dritt-mamma.
Først mister eldste mobilen som blir liggene ute under en busk i flere timer i øsende regn, så må ps3'n skrus fra hverandre siden noen har puttet 3 plater inn i den samtidig og så blir eldste syk.

Og er jeg der for å hjelpe mannen og ta meg av barna, nei jeg er i Bergen jeg....

Men sånn er det jo. Det kunne like gjerne ha vært den andre veien. Du hadde vel ikke ment at mannen hadde vært en dritt-pappa om du hadde vært hjemme med ungene mens han reiste i forbindelse med jobb?

Men det der var skikkelig uflaks :(
 
Føler meg som en dritt-mamma.
Først mister eldste mobilen som blir liggene ute under en busk i flere timer i øsende regn, så må ps3'n skrus fra hverandre siden noen har puttet 3 plater inn i den samtidig og så blir eldste syk.

Og er jeg der for å hjelpe mannen og ta meg av barna, nei jeg er i Bergen jeg....

Uflaks heter det

Våte mobiler vet jeg flere har hatt hell med å tørke i en bleie
 
Når man innser at toppen har vært på vranga hele dagen. Ute i offentlighet også.
Helt tydelig med sømmen, merkelappen på utsiden i nakken og en vaskeanvisning som stikker utav sømmen i siden...

Jada [emoji23]

Haha[emoji23] fort gjort![emoji28]
 
Endelig siste pinne med mønster på denne snøløvgenseren. Det har tatt tid. Jeg har jo liksom ikke tid.

Og mønsteret ble fort ganske ensformig da.. Tre lilla tre hvite. Tre lilla tee hvite....
 
Endelig siste pinne med mønster på denne snøløvgenseren. Det har tatt tid. Jeg har jo liksom ikke tid.

Og mønsteret ble fort ganske ensformig da.. Tre lilla tre hvite. Tre lilla tee hvite....
Bilde takk:) ælskar strikkade klær men eg kan ej strikka selv :oops:
 
Bilde takk:) ælskar strikkade klær men eg kan ej strikka selv :oops:
Men jeg nekter p bruke tapatalk og bv appen er ikke god så bilde er ikke så lett å få til.... Ikke er gensern ferdig enda heller da.
 
Så Herligt :) fixk en pose med arveklær till 5 åringen bland annat ullklæder i den :)
Eg syns det er topp
Er dere før å arve klær?
 
Back
Topp