❤ Skravletråd oktober ❤

Ferdig med settet [emoji1]
67aef99fda8cd969dfafaca6b0453a05.jpg
 
Alene hjemme. Vurderer litt hva jeg skal ha til middag. Er helt alene. Mao lurer jeg på hvem som skal lage den for meg.

Pizzabakeren med heit kylling er mest fristende.
Eller kinaen med stekte nudler og oksrkjøtt og kylling.
Eller kebabsjappa med baguett med kylling og salat og kebabsaus.

Føler pizzaen vinner da [emoji23]
 
[emoji85][emoji87] så tidlig sover vi. Familie med b mennesker her
Hjelper ikke ned med b mennesker når man skal på jobb, og alle er treige om morgenen nettopp fordi de er trøtte...
 
Dustebatteri på dustebilen er gåent. Pokker altså, og typen krisemaksimerer totalt. Styrer og stresser, uten å gidde å spørre meg (som eier bilen) om å fikse greier.
 
Ligger greit ann[emoji2]
Men kan da klare å gire opp litt til[emoji6]
Vi får vurdere en tråd-kampanje siden Tamara ønsker seg flere tråder. Fortrinnsvis sånne som det svares i.

Hodet litt i bløt men jeg kjenner at jeg nærmer meg julestemning og da renner det ut noen tråder der...
 
Ja det er sant [emoji85] Men man skulle vel helst sluppet. Godt å ha kontroll på det da. Bestefar trakk alle tennene sine selv, gale mann.
Ånei nei nei! Mamma trekker tann etter tann selv... fatter ikke at folk klarer det! Jeg hadde så tannpine for en stund siden at jeg ble så sinna pga smerta, jeg sa om ikke tannlegen trakk den gjorde jeg det selv. Da jeg lå i stolen å kjente det knaste i tannkjøttet å det var ikke digg. Like før jeg dreit på meg selv.... hadde aldri klart å trekke en tann selv åsså uten bedøvelse i tilleg :inpain::hilarious:
 
Back
Topp