Vi som mistet i JULI, men prøver igjen...

Dritt altså. Etter at jeg spottet og fikk litt rosa slim i går tidlig og igjen i dag, regnet jeg definitivt slaget for tapt denne runden, tok på meg bind og forventer tr. Nå hadde jeg innfunnet meg med nok en pp. Men hva skjer? Etter endt arbeidsdag er spottingen over og hvit utflod tilbake. Og på badet ligger den hvite testen jeg kastet fra meg i sinne i morges etter tre minutter - nå med to streker. [emoji33] Når kom den siste streken??? Oppspart urin fra hele arbeidsdagen ligger i do... Er det mulig? Det er så forbXfjkdd typisk hvis det skal komme skyggestrek akkurat nå som jeg trenger det minst. Tenne et siste håp for så å knuse meg ned. Blir en lang kveld og natt... ☹️

!! Håper håper håper du er gravid[emoji7] Du må teste, kan du ha hatt festeblødning? [emoji848]
 
!! Håper håper håper du er gravid[emoji7] Du må teste, kan du ha hatt festeblødning? [emoji848]

Takk for håp, men jeg tror ikke jeg er gravid. Kjennes ikke slik ut. Blir bare så frustrert når testene viser tullestreker akkurat nå som tr burde vært her og jeg bare skal få det skikkelig konstatert. Håper å være på cd1 i morgen, så jeg kan legge denne pp bak meg og se fremover. Hvis ikke tr kommer i løpet av natten, blir det ny test i morgen tidlig. Kan ikke ha sånn uflax at det blir tullestrek på to etter hverandre.
 
I går ble jeg kvalm da jeg lagde middag. Jeg var kvalm da jeg våknet i dag. Det ble bedre da jeg fikk meg litt frokost. Kvalm igjen av grønnsåpelukta da jeg skulle vaske. Da jeg lagde middag i stad, ble jeg kvalm av matoset. Hmm...
 
I går ble jeg kvalm da jeg lagde middag. Jeg var kvalm da jeg våknet i dag. Det ble bedre da jeg fikk meg litt frokost. Kvalm igjen av grønnsåpelukta da jeg skulle vaske. Da jeg lagde middag i stad, ble jeg kvalm av matoset. Hmm...

Det høres veldig spennende ut. Håper det er en positiv årsak til kvalmen
 
Bare tull og tøys på den kroppen her. Flere uker og runder med blodprøver har gått, og enda ble resultatet etter kontrollen i dag inkonklusivt. Ny dose kortison, nye runder med prøver de neste 2-3 ukene og så ny oppsummering. Skal fortsatt være delvis sykemeldt for å unngå stress, samt unngå trening. Blir så ufattelig lei. [emoji17] Hvor er reset-knappen?? Gi meg styrke!! [emoji49][emoji378]
 
Bare tull og tøys på den kroppen her. Flere uker og runder med blodprøver har gått, og enda ble resultatet etter kontrollen i dag inkonklusivt. Ny dose kortison, nye runder med prøver de neste 2-3 ukene og så ny oppsummering. Skal fortsatt være delvis sykemeldt for å unngå stress, samt unngå trening. Blir så ufattelig lei. [emoji17] Hvor er reset-knappen?? Gi meg styrke!! [emoji49][emoji378]
Huff! Får håpe de finner ut av det neste gang [emoji4]
Jeg blir fortsatt kvalm av ulike lukter. Ingen g-test enda pga at det er for tidlig til at den gir noe utslag. Jeg får bare vente og se.
 
Huff! Får håpe de finner ut av det neste gang [emoji4]
Jeg blir fortsatt kvalm av ulike lukter. Ingen g-test enda pga at det er for tidlig til at den gir noe utslag. Jeg får bare vente og se.

Spennende da! Lykke til med testingen når den tid kommer. Jeg tar en rolig uke vekk fra all testing til el-jakten begynner.
 
Bare tull og tøys på den kroppen her. Flere uker og runder med blodprøver har gått, og enda ble resultatet etter kontrollen i dag inkonklusivt. Ny dose kortison, nye runder med prøver de neste 2-3 ukene og så ny oppsummering. Skal fortsatt være delvis sykemeldt for å unngå stress, samt unngå trening. Blir så ufattelig lei. [emoji17] Hvor er reset-knappen?? Gi meg styrke!! [emoji49][emoji378]

Utrolig frustrerende, når du forventer å få svar. Grusomt å gå sånn i uvisshet.. hadde vært fin med en reset-knapp ja:) Håper de finner ut av det:) hvordan gikk det forresten med den testen du fant i går, var det bare tullestrek?
 
Utrolig frustrerende, når du forventer å få svar. Grusomt å gå sånn i uvisshet.. hadde vært fin med en reset-knapp ja:) Håper de finner ut av det:) hvordan gikk det forresten med den testen du fant i går, var det bare tullestrek?

Jepp. Bare for å sparke en som allerede lå nede for telling. Begynt å blø så smått i dag, men for lite til at jeg vil kalle det første dag i mens, så regner nok ny cd1 fra i morgen...
 
Jepp. Bare for å sparke en som allerede lå nede for telling. Begynt å blø så smått i dag, men for lite til at jeg vil kalle det første dag i mens, så regner nok ny cd1 fra i morgen...

Kjipt, men masse lykke til i neste pp [emoji4]
 
Bare tull og tøys på den kroppen her. Flere uker og runder med blodprøver har gått, og enda ble resultatet etter kontrollen i dag inkonklusivt. Ny dose kortison, nye runder med prøver de neste 2-3 ukene og så ny oppsummering. Skal fortsatt være delvis sykemeldt for å unngå stress, samt unngå trening. Blir så ufattelig lei. [emoji17] Hvor er reset-knappen?? Gi meg styrke!! [emoji49][emoji378]
Så slitsomt! Skjønner du blir frustrert og lei. Håper ihvertfall disse ukene er det som skal til for å få det på stell sånn at du kan bli gravid igjen.
 
Så slitsomt! Skjønner du blir frustrert og lei. Håper ihvertfall disse ukene er det som skal til for å få det på stell sånn at du kan bli gravid igjen.

Du får gå foran og vise vei [emoji1303] Spennende dager for deg nå skjønner jeg...
 
Du får gå foran og vise vei [emoji1303] Spennende dager for deg nå skjønner jeg...
Skal gjøre mitt beste.
Ja, nervepirrende. Selv om kroppen har fasiten så vil jeg jo gjerne ha ordentlige streker, ihvertfall noe som kjæresten også kan klare se.. Men vet jo at hverken de eller blodprøver er til særlig hjelp heller da. Men kan med strimler følge litt med på om hcg stiger eller stagnerer. Forrige graviditet ga det meg ganske klare indikasjoner på at ikke alt var som det skulle..
 
Skal gjøre mitt beste.
Ja, nervepirrende. Selv om kroppen har fasiten så vil jeg jo gjerne ha ordentlige streker, ihvertfall noe som kjæresten også kan klare se.. Men vet jo at hverken de eller blodprøver er til særlig hjelp heller da. Men kan med strimler følge litt med på om hcg stiger eller stagnerer. Forrige graviditet ga det meg ganske klare indikasjoner på at ikke alt var som det skulle..

Har du begynt å teste nå?
 
Har du begynt å teste nå?
Var ikke konsentrert nok urin til å få reelle tester idag så får se imorgen.
Var mulig å se noe på wondfo og babyplan igår (sjekket med ei venninne) og ikke på babyplan 6 dpo som var kontroll-testen min. Får se hva slags testeplan jeg legger. For meg blir det mest for å se om det stiger eller stagnerer eller går tilbake ...
 
Var ikke konsentrert nok urin til å få reelle tester idag så får se imorgen.
Var mulig å se noe på wondfo og babyplan igår (sjekket med ei venninne) og ikke på babyplan 6 dpo som var kontroll-testen min. Får se hva slags testeplan jeg legger. For meg blir det mest for å se om det stiger eller stagnerer eller går tilbake ...

Skjønner den. Jeg er bare misunnelig på at du i det minste får positive tester. Jeg får bare snø... Begynner å bli litt motløs. Over et halvt år siden vi startet prøvingen på nr tre nå. Skulle vært i siste trimester straks, og i stedet er jeg ikke i første en gang...
 
Wtf?!?! Nå er tr borte igjen. Dette lover ikke godt for neste pp. Kanskje fordele blødningen ut over alle dagene i hele runden for å sikre at slimhinnene aldri blir tjukke? Grrrr. Nytter ikke å oppsøke gyn heller, for de vil ikke gjøre tiltak før hormonene er på stell. [emoji49][emoji43]
 
Back
Topp