Tørketrommel

Havbris

Elsker forumet
♡Julekulene 2021♡
Hvilken tørketrommel har dere? Og er dere fornøyd ? Pris ?

Ser att det hadde gjort seg med tørketrommel, selv om jeg alltid har tenkt att vi klarer oss uten med tre barn snart [emoji85]
 
Har ikke men skal kjøpe nå. Velger kombi da det blir veldig trangt med 2 på badet. Trenger plassen over til håndklær osv
 
Det mange henger opp barneklærne. Er vel mest vennlig å tørke de i stativ ? Jeg bruker tørketrommel på nesten alt men tør ikke på barneklærne
 
Vi har en fra Whirlpool. Jeg fant den ikke på nettet nå, sikkert fordi det er 3-ish år siden vi kjøpte den, men vi er veldig fornøyd. Jeg hadde tørketrommel først og bodde deretter tre år uten. Jeg skal aldri være en dag uten igjen! Det er så stor forskjell på håndklær og sengetøy med og uten.
 
Vi kjøpte en billig en (candy tror jeg den heter) før frøkna kom, og bruker den til spesielt håndklær og sengetøy. Den gjør nytten, den :)
 
Vi har kombi fordi det var mest praktisk da vi bodde i leilighet. Må bare si at jeg skal ha tørketrommel utenom hvis vi får unge nr 2. Veldig lite fornøyd ☹
Har en på jobb og er kjempefornøyd med den. Vasker godt og tørker bra også. Det eneste kjedelige er at man ikke får kjørt begge samtidig [emoji12]
 
Har Siemens iq700, betalte 5000kr på salg for den. Veldig god maskin som er skånsom mot klærne og har ikke opplevd at de krymper. Kommer nok til å ta en del av babyklærne i den og, ser ikke noe grunn til å ikke gjøre det.
 
Har en på jobb og er kjempefornøyd med den. Vasker godt og tørker bra også. Det eneste kjedelige er at man ikke får kjørt begge samtidig [emoji12]

Da får vi håpe du blir like fornøyd. :)
Vi har hunder så mye av håra blir liggende igjen inni :-(
 
Jeg har hatt kombi maskin før, og aldri mer.. ble lei av å tørke lo fra de bløte klærne etter maskinen ble brukt som tørketrommel. Så vil ha separat nå [emoji4]
Tenker å bruke det mest håndklær, sengklær, kluter [emoji1360]
 
Har Whirlpool og er veldig fornøyd :) Med snart tre barn; 2 barnehagebarn og en gullpende baby så blir det mye vask og mye som skal tørkes :p Har ikke angret ett eneste sekund på at vi bestemte oss for å skaffe oss den, men bruker selfølgelig ikke den til alt av klær, for det meste hverdagstøy osv :happy: Prisen husker jeg ikke da det var min mor som kjøpte den til oss som gave til jul for 3 år siden :)
 
Vi har seperat, og ville ikke hatt kombi. Føler jeg får vaska mye mer med seperat da jeg kan vaske ei maskin mens den andre vasker, og jeg har hørt at de med kombi bruker lengre tid enn vanlig. Tørketrommelen vår ble ødelagt i sommer, og da fikk en virkelig se hvor avhengig vi er av den. Bruker den egentlig bare til håndduker og sengetøy, men det utgjør ganske mye likevel:p
 
Vi har seperat, og ville ikke hatt kombi. Føler jeg får vaska mye mer med seperat da jeg kan vaske ei maskin mens den andre vasker, og jeg har hørt at de med kombi bruker lengre tid enn vanlig. Tørketrommelen vår ble ødelagt i sommer, og da fikk en virkelig se hvor avhengig vi er av den. Bruker den egentlig bare til håndduker og sengetøy, men det utgjør ganske mye likevel:p

Hvilket merke har dere ? [emoji4]
 
Vi har en LG tørketrommel RC7055AH1Z. Ca tre år gammel. Veldig fornøyd med den. :)
 
Har en fancy med varmepumpeteknologi. Skal sjekke navnet i morgen. Veldig fornøyd bortsett fra at jeg syns de fastsatte programmene ikke tørker helt tørt. Bortsett fra ett kortprogram og det blir for kraftig program på mye av klærne. Har ganske ny vaskemaskin som jeg syns sparer for mye på vannet også. Så ikke alltid a miljømerket er best gitt... de kosta rundt 5000 pr stk. men hadde ikke klart oss uten tørketrommel vi som har fire snart fem unger
 
Har Siemens iq700, betalte 5000kr på salg for den. Veldig god maskin som er skånsom mot klærne og har ikke opplevd at de krymper. Kommer nok til å ta en del av babyklærne i den og, ser ikke noe grunn til å ikke gjøre det.

Mener det er denne vi har også :) Veldig forøyd, annet enn at døra kan være litt vanskelig å få igjen skikkelig. Altså døra er lukket, men maskinen registrerer ikke at den er det og vil ikke starte. Men har funnet teknikken nå :p Har ellers ikke noe å utsette på tørketrommelen!

Og vi kunne IKKE ha klart oss uten!
 
Har samsung tørketrommel og aeg vaskesmaskin
 
Takk for gode tips, vi må ta åss en runde å undersøke markedet [emoji1360][emoji4]
 
Back
Topp