Middagstråden

Minste er minst kresen her hehe. Verre med eldste, har kommet inn i en trassalder også så vil stort sett ikke ha mat :eek:
I morges prøvde hun seg: "Jeg vil ha BRØDSKIVE med KAVIAR PÅ!". Ja, så fint da. For det var akkurat det jeg hadde laget hehe
Hehe ;) OJ var veldig kresen før , men har blitt bedre
 
Mannen skal være kokk i dag:D Så blir burgere på ungene som på menyen jeg har laget, men han hadde lyst på noe annet. Skulle lage scrambled eggs salad. Blir spennende:D:hungry:
 
Last edited:
Taco i hvetetortillas! Med salat og rømme til.
 
Koteletter i dag, ble svin idag au! Med poteter og mykstekt løk. Ungene har litt kjøttdeig så får spagetti.
 
Her blir panert torsk byttet ut med pannekaker i dag. Guttungen sitt ønske og forslag i morges ;):)
 
Hadde cannelloni. I morra blir det wok.. (blææææææææææææææææ)
 
Hehe, ja... Æsj. Virkelig ikke lyst på det idag ;) Er så lei av paprika, men det hører med til wok, men tok den minste jeg fant :hilarious::hilarious::hilarious:
Hehe tatt noe annet til middag da;)? Ellers kan jo wok varieres veldig .
 
Hehe tatt noe annet til middag da;)? Ellers kan jo wok varieres veldig .
Ikke for meg, dessverre :p Men kan variere med å ha velge mellom nudler og ris :)
Men det ble ikke wok. Mannen var enig :p Vi tar pannekaker :D
 
Ikke for meg, dessverre :p Men kan variere med å ha velge mellom nudler og ris :)
Men det ble ikke wok. Mannen var enig :p Vi tar pannekaker :D
Ohh digg . Det hadde vi i går. Her blir det å bruke opp rester i dag. Lager gryterett
 
Ohh digg . Det hadde vi i går. Her blir det å bruke opp rester i dag. Lager gryterett
Flinke da :) Her blir det ofte kastet dessverre, glemmer det i kjøleskapet i noen dager så blir det gammelt :( :(
 
Lasagne uten kjøtt :eek: Fant ikke på noe bedre. Blir ikke med plater da, men med fusilli :) Fussili.. Fussilli... Vanskelig ord, gitt ;)
Men hadde endel tomater jeg måtte redde fra frosten, hva er vel bedre enn å bake dem i ovnen og lage "lasagne"? :D
 
Pastarett idag. Nom nom nom! :D
 
Man. hadde vi pitabrød med marinert pulled chicken,salat,div.grønnsaker og rømmedressing. I går en pølserett med pasta. I dag spiste vi på kinarestaurant :)
 
Her blir det biffsnadder. I morgen.. hmm.. aner ikke ;)
 
Jeg vet ikke om vi skal ha pannekaker, ostesmørbrød, pasta.. eller hva? Jeg aner virkelig ikke. Er en utfordring å spise vegetarisk når man ikke tåler noe som smaker godt (f.eks mozzarellapizza fra butikken! :D :D ). Jeg klarer ikke å lage gode, vegetariske pizzaer. De blir forferdelige og smaker ingenting :p

Kanskje rundstykker med røkelaks hadde vært noe! Men da må jeg bake.. #negativ :hilarious:

Hver fredag er vi pescetarianere.
 
Back
Topp