Takk for at du ammer offentlig

Ammet offentlig med jentungen men fikk aldri ett slikt kort. Tror jeg ville blitt glad/stolt over å ha fått det [emoji5]
 
Syns alle som vil skal få amme offentlig! Å amme er noe av det mest naturlige i verden :):D
 
Nå har ikke babyen kommet enda, så kan vel ikke helt uttale meg på hvordan jeg vil like å ammet offentlig. Men håper jo folk bare ikke legger merke til det,evt later som de ikke ser det. Får jeg et sånt kort betyr det jo at noen har lagt merke til det bare brystet mitt, registrert det og faktisk sett på det, om dere skjønner?:p
Håper folk, som meg, bare ser vekk og tenker sitt om det, uten å kommentere det verken positivt eller negativt [emoji14] det er naturlig, og det naturlige trenger ikke kommenteres, bebis må jo ha mat [emoji14] Men jeg forstår jo at enkeltes holdning til det trenger en justering, men tror ikke det endres ved å dele ut kort til de som allerede synes det er greit [emoji14]

Burde finnes en slags sløyfe-aksjon på det også?
 
Jeg "ammer offentlig", og for meg er det veldig naturlig (babyen må jo få mat når den trenger det), men jeg vil gjerne få gjøre det i fred uten å motta kort. :p
 
Aldri fått et sånt, men hadde bare syntes det var veldig koselig :D
 
Aldri fått. Aldri hørt om

Men har ammet tre barn der det måtte behøves. Absolutt offentlig
 
Nei har aldrig fått sånt kort. Har ammar 3 barn offentligt :)
 
Er ikke de kortene ganske nye?
Har ikke fått kort og heller ingen kommentarer. Og jeg har amma ungen min når og hvor det trengtes.
 
Jeg ser på det som unaturlig at man blir bedt om å gjemme seg bort når man ammer. Jeg ser på det som høyst naturlig å amme der man er når barnet vil ha mat.

Håper det fortsetter å være slik
 
Første gang jeg ser kortene. Ammer lille offentlig. Han er aktiv og alt annet enn stille når han spiser så trekker lett til seg oppmerksomhet uavhengig av hva jeg gjør. Synes det bare hadde vært koselig å få et kort :)
 
Ville syntes det var fryktelig spesielt at noen skulle gi meg et kort med ros fordi jeg gjør det som er naturlig.
 
Vet ikke hvordan jeg hadde reagert. Synes dette er og burde være naturlig. Jeg hadde i hvert fall ikke delt de ut selv:p men synes det er koselig å se andre ammende mødre rundt forbi:)
 
Aldri fått, men så er frøkna bare 3 mnd og vi er nye i gamet enda. Ammer der vi er, offentlig eller ikke, og hadde synes et sånt kort hadde vært koselig å få.
 
kortene er vel for å oppmuntre til å amme offentlig og signaliserer at det er helt ok for det er plenty av de som mener det motsatte.

Jeg har ammet mine offentlig.
 
Nå har ikke babyen kommet enda, så kan vel ikke helt uttale meg på hvordan jeg vil like å ammet offentlig. Men håper jo folk bare ikke legger merke til det,evt later som de ikke ser det. Får jeg et sånt kort betyr det jo at noen har lagt merke til det bare brystet mitt, registrert det og faktisk sett på det, om dere skjønner?:p
Håper folk, som meg, bare ser vekk og tenker sitt om det, uten å kommentere det verken positivt eller negativt [emoji14] det er naturlig, og det naturlige trenger ikke kommenteres, bebis må jo ha mat [emoji14] Men jeg forstår jo at enkeltes holdning til det trenger en justering, men tror ikke det endres ved å dele ut kort til de som allerede synes det er greit [emoji14]

Burde finnes en slags sløyfe-aksjon på det også?

Selv om man ikke ser hud så skjønner man at noen ammer. Det betyr ikke at noen ser puppen.

Dessverre er det noen som opplever at andre mener de ikke skal amme offentlig, noe som da fører til at noen mødre velger å ikke være så mye utenfor hjemmet eller velger å gi flaske istedenfor. Kortene er nok ment som en positiv motvekt til dette. Det kan jo hende mottakeren er en usikker mor som setter pris på positiviteten.
 
Selv om man ikke ser hud så skjønner man at noen ammer. Det betyr ikke at noen ser puppen.

Dessverre er det noen som opplever at andre mener de ikke skal amme offentlig, noe som da fører til at noen mødre velger å ikke være så mye utenfor hjemmet eller velger å gi flaske istedenfor. Kortene er nok ment som en positiv motvekt til dette. Det kan jo hende mottakeren er en usikker mor som setter pris på positiviteten.
Jada, for all del, jeg svarte bare på spm utifra hvordan jeg ville likt å få et sånt kort [emoji14]
Og personlig hadde jeg følt meg litt brydd av et sånt kort [emoji14]

Men som sagt, så ser jeg jo at enkeltes holdninger rundt temaet burde endres, men temaet skulle kanskje vært mer snakka om mot de som ikke synes det er greit :)
Er absolutt for offentlig amming selv, selv om jeg tror jeg føler meg mer komfortabel på et ammerom eller et sted hvor jeg har ro rundt meg.. men spør meg igjen når bebis er kommet [emoji14]
 
Back
Topp