❤ Skravletråd oktober ❤

Lilleulven

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Januarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Da er oktober i gang :) har dere spennende planer for måneden? Håper først og fremst alle har en god natt nå :D vi snakkes:D
 
Da er oktober i gang :) har dere spennende planer for måneden? Håper først og fremst alle har en god natt nå :D vi snakkes:D
Favoritt mnd i året. Alle fargene. Høsten og utfordrings mnd [emoji14]

Skal minimum ta et bilde med kamera ( ikke mobil) for vær dag for å gjenopplive deviantbrukern min... savner det å ta bilder men har ikke latt meg selv ha tid til dette. Så nå skal jeg opp og ut og fotografere:p

Ellers så må jeg fokusere på å begynne å trene, og få pakka ut disse dumme kassene.

Skal ha dåp slutten av denne mnd også!
 
Hei! Så var oktober her ja.
Mamma satt barnevakt her i stad, i fire timer.. Og seriøst, babyen sov hele tiden. Våknet bare litt for mat og bleieskift. [emoji23]
Før det, sov hun også.. Og jaggu, etter mating og kveldsstell osv, så sovnet hun nå også. Og små"ler" i søvne [emoji23]

... Også kom jeg på at pappa har bursdag nå i oktober. Ææh. Gavetips?
 
Hei! Så var oktober her ja.
Mamma satt barnevakt her i stad, i fire timer.. Og seriøst, babyen sov hele tiden. Våknet bare litt for mat og bleieskift. [emoji23]
Før det, sov hun også.. Og jaggu, etter mating og kveldsstell osv, så sovnet hun nå også. Og små"ler" i søvne [emoji23]

... Også kom jeg på at pappa har bursdag nå i oktober. Ææh. Gavetips?
Hvor gammel blir han? Hva med en opplevelse dag på sånn klatre sted i skog og mark? Husker faktisk ikke hva det egentlig heter [emoji14]
 
Hvor gammel blir han? Hva med en opplevelse dag på sånn klatre sted i skog og mark? Husker faktisk ikke hva det egentlig heter [emoji14]
51.
I fjor fikk han et stort lerretsbilde av alle oss unga [emoji16]
Bor dessverre sånn til at opplevelser ikke er noe alternativ.. Også tenker jeg heller type 'en liten oppmerksomhet', ikke noe dyrt og fancy. [emoji85]
Er litt kjedelig med ei flaske vin bare. [emoji28]
 
51.
I fjor fikk han et stort lerretsbilde av alle oss unga [emoji16]
Bor dessverre sånn til at opplevelser ikke er noe alternativ.. Også tenker jeg heller type 'en liten oppmerksomhet', ikke noe dyrt og fancy. [emoji85]
Er litt kjedelig med ei flaske vin bare. [emoji28]
Jeg skal kjøpe mansjettknapper til gubben. med fødselsdato til I og forbokstaven gravert inn. I fjord fikk han slipsnål med gravering med eldstemann ( han trenger både slipsnål og mansjetter ) dette blir dog julegave fra ungene i år:)
 
Jeg skal kjøpe mansjettknapper til gubben. med fødselsdato til I og forbokstaven gravert inn. I fjord fikk han slipsnål med gravering med eldstemann ( han trenger både slipsnål og mansjetter ) dette blir dog julegave fra ungene i år:)
Hvor fikk du tak i det? [emoji4]
 
Mål for måneden er å trene! Jeg vil få en annen kroppsform, synes ikke det er så kjekt å se ut som en blobb :p
 
Favoritt mnd i året. Alle fargene. Høsten og utfordrings mnd [emoji14]

Skal minimum ta et bilde med kamera ( ikke mobil) for vær dag for å gjenopplive deviantbrukern min... savner det å ta bilder men har ikke latt meg selv ha tid til dette. Så nå skal jeg opp og ut og fotografere:p

Ellers så må jeg fokusere på å begynne å trene, og få pakka ut disse dumme kassene.

Skal ha dåp slutten av denne mnd også!

Det var et lurt mål å ta bilder! Jeg og elsker å ta bilder, men det blir så lite av det for tiden. Det er så lite å ta bilder av her vi bor. Lite dyreliv (kun kuer og sauer og det er begrenset hvor interessant de er å ta bilder av :p ), høyt oppe så lite spennende blomster og trær. Utsikten blir nlokkert av strømledninger/telefonlinjer, så det ødelegger litt og. Kan ta bilder av barna da, og det gjør jeg jo. Men det begrenser seg jo også hvor lenge de lar meg få holde på ^^
Hva liker du å ta bilder av?
 
Det var et lurt mål å ta bilder! Jeg og elsker å ta bilder, men det blir så lite av det for tiden. Det er så lite å ta bilder av her vi bor. Lite dyreliv (kun kuer og sauer og det er begrenset hvor interessant de er å ta bilder av [emoji14] ), høyt oppe så lite spennende blomster og trær. Utsikten blir nlokkert av strømledninger/telefonlinjer, så det ødelegger litt og. Kan ta bilder av barna da, og det gjør jeg jo. Men det begrenser seg jo også hvor lenge de lar meg få holde på ^^
Hva liker du å ta bilder av?
Jeg liker p ta Marco bilder og av dyr. Men jeg prøver å utvikle meg så prøver hele tiden mye ting ..

Kjenner meg igjen i det du sier . Men har nå endelig flytta ut på landet ....er så lei by bilder * ler*

Men nå prøve p få tid til det. Digger å bruke tid på redigere og kose meg på morgenen:p
 
Mål for måneden er å trene! Jeg vil få en annen kroppsform, synes ikke det er så kjekt å se ut som en blobb :p
Skal få trent litt selv ....men må være litt forsiktig den første mnd [emoji14]

Så jeg begynner med å ta ned strømtråder fra beite og sette opp ny rundt Hesthagen... [emoji14] med den lille på magen [emoji14]
 
Skal få trent litt selv ....men må være litt forsiktig den første mnd [emoji14]

Så jeg begynner med å ta ned strømtråder fra beite og sette opp ny rundt Hesthagen... [emoji14] med den lille på magen [emoji14]

Ja ikke overdriv I starten :)
Formen kommer kjapt når kroppen er klar for det :D
 
Jeg liker p ta Marco bilder og av dyr. Men jeg prøver å utvikle meg så prøver hele tiden mye ting ..

Kjenner meg igjen i det du sier . Men har nå endelig flytta ut på landet ....er så lei by bilder * ler*

Men nå prøve p få tid til det. Digger å bruke tid på redigere og kose meg på morgenen:p

Macrobilder er råfint :D
Skulle gjerne hatt en linse, men det har ikke blitt sånn :(
 
Back
Topp