☆ Skravletråd September ☆

Greit at jeg ikke er den eneste som forventer det av mine
Snuppa her er jo 5 år og vi forventer at hun sier ifra når hun går inn til venninner og om hun går fra ene til den andre venninnen her
 
Har hatt sofa tjeneste idag. Det hjalp på sammentrekningene. Ga mannen tillatelse til å dra å ta noen øl med noen kompiser. Ungene skal straks i seng. Deretter tenker jeg å sette på en film[emoji4] ha en fin lørdagskveld
Høres lurt ut å slappe av. Hva sa egentlig føden når du var der?
 
Tror jeg snart må finne bursdagsgave til lillegutt I huset her som blir et år 8 oktober, samt finne ut når på dagen vi skal ha selskap og hvor mange som faktisk kommer
 
glad vi har en rolig desember med ting vi bare ønsker som teater, kino osv
Jeg ønsker jo tingene hver for seg men det blir mange og det blir stress. Men det er fordi, det samme som gir oss travle helger, vi har mange barn og har valgt å la dem delta på ting som blir sånn. Da særlig eldste som spiller i korps i tillegg til forball og skolen. Det gir ham enormt mye, og er viktigere enn at mor får en stresset desember. Jeg får kose meg i jula uansett.
 
Høres lurt ut å slappe av. Hva sa egentlig føden når du var der?

Hadde rier. Men riktignok svake. De målte livmorhalsen for å sjekke om den var faretruende kort. Heldigvis ikke. Så med mindre riene tok seg opp i intensitet kunne jeg dra hjem.
Dersom de fortsetter skulle jeg inn igjen for å måle livmorhalsen igjen. Men idag har det roet seg veldig ned. Idag føler jeg at jeg bare har kynnere. Ingen tak i ryggen[emoji1360]

Idag er jeg entret uke 29. Hver uke skal jeg juble for heretter [emoji12]
 
Hadde rier. Men riktignok svake. De målte livmorhalsen for å sjekke om den var faretruende kort. Heldigvis ikke. Så med mindre riene tok seg opp i intensitet kunne jeg dra hjem.
Dersom de fortsetter skulle jeg inn igjen for å måle livmorhalsen igjen. Men idag har det roet seg veldig ned. Idag føler jeg at jeg bare har kynnere. Ingen tak i ryggen[emoji1360]

Idag er jeg entret uke 29. Hver uke skal jeg juble for heretter [emoji12]
Høres lurt ut! Samt ha lav terskel for å ta kontakt med dem for finnes jo ting som kan stoppe opp en fødsel om man er tidlig ute!
 
Og mannen kjenner en som jobber på det beste konditoriet her så skal prøve å finne ut om det kan lønne seg å bare bestille en kake fra dem så jeg slipper altfor mye stress siden jeg jobber dagen før bursdagsfesten
 
Høres lurt ut! Samt ha lav terskel for å ta kontakt med dem for finnes jo ting som kan stoppe opp en fødsel om man er tidlig ute!

Ja, hun fortalte om noen rie hemmende preparater. Men da må jeg legges inn. Og jeg er heldigvis ikke er der at jeg har behov for det.
 
Og mannen kjenner en som jobber på det beste konditoriet her så skal prøve å finne ut om det kan lønne seg å bare bestille en kake fra dem så jeg slipper altfor mye stress siden jeg jobber dagen før bursdagsfesten

Høres lurt ut. Hvilken type kake ønsker du da?
 
Ja, hun fortalte om noen rie hemmende preparater. Men da må jeg legges inn. Og jeg er heldigvis ikke er der at jeg har behov for det.
Ja det er ulempen med den, men heller det enn prematurt barn da.

Også får du prøve å gjøre minst mulig [emoji4]
 
Ja det er ulempen med den, men heller det enn prematurt barn da.

Også får du prøve å gjøre minst mulig [emoji4]

Ja jøss. For all del. Var ganske mange tanker som raste igjennom hodet i går.
Skal til legen på mandag. Og da tror jeg at jeg skal få full sykemelding resten av svangerskapet. Har hatt litt for mye på meg i det siste.
 
Back
Topp