Vis meg ditt tørkestativ- med babyklær

Bubbly

ønsker meg en liten skatt
Assistert-jentene
Ser at vi er noen som har begynt å vaske babyklærne allerede. Syns det er så koselig å smugtitte på klærne som er kjøpt inn [emoji6]
 
Her henger ullklærne jeg har kjøpt. Er sååå fornøyd! [emoji847][emoji92]
d0a2caec702ec6f1864aa9a0b68f837a.jpg
 
Har ikke begynt å vaske klær enda, gleder meg!!!
 
Åh, jeg glemte å ta bilde av stativet med de fineste klærne :(
 
Måtte innom og titte igjen, sååå koselig å se! :) Er det flere som har bilder av tørkestativet sitt? :)
 
Jeg klarte å gjøre som jeg visst ofte gjør, tar snapp og sender til venninner og glemmer å lagre bildene :banghead:
Når jeg leste overskriften så tenkte jeg først at du var på utkikk etter nytt tørkestativ og ville ha tips om hva du skulle velge.. Hehe. Vi irriterer oss over tørkestativet som står på vaskerommet litt sånn i veien, så vi skal skaffe oss takhengt tørkestativ. Så det var liksom det jeg tenkte på når jeg leste her først :laughing002
 
Måtte innom og titte igjen, sååå koselig å se! :) Er det flere som har bilder av tørkestativet sitt? :)

Hehe! Skulle ønske flere la ut [emoji6] har sett noen legge ut i dagbøkene sine nemlig, så tenkte fler enn meg hadde noen bilder. Også kommer det kanskje fler etterhvert [emoji847]
 
Jeg klarte å gjøre som jeg visst ofte gjør, tar snapp og sender til venninner og glemmer å lagre bildene :banghead:
Når jeg leste overskriften så tenkte jeg først at du var på utkikk etter nytt tørkestativ og ville ha tips om hva du skulle velge.. Hehe. Vi irriterer oss over tørkestativet som står på vaskerommet litt sånn i veien, så vi skal skaffe oss takhengt tørkestativ. Så det var liksom det jeg tenkte på når jeg leste her først :laughing002

Haha, ja, samme gjør jeg! MÅ bli flinkere til å lagre snap/ta vanlige bilder altså! Huff og huff!
 
Jeg klarte å gjøre som jeg visst ofte gjør, tar snapp og sender til venninner og glemmer å lagre bildene :banghead:
Når jeg leste overskriften så tenkte jeg først at du var på utkikk etter nytt tørkestativ og ville ha tips om hva du skulle velge.. Hehe. Vi irriterer oss over tørkestativet som står på vaskerommet litt sånn i veien, så vi skal skaffe oss takhengt tørkestativ. Så det var liksom det jeg tenkte på når jeg leste her først :laughing002

Haha! [emoji23] jeg forstår overskriften kunne bli missforstått! Nå har jeg endret overskriften litt [emoji6]
Tørkestativet vårt er også litt stort i vaskerommet, så sambo har hengt en snor i taket også til klær. Men bruker begge deler da, så blir ekstra trangt [emoji38]
 
Haha! [emoji23] jeg forstår overskriften kunne bli missforstått! Nå har jeg endret overskriften litt [emoji6]
Tørkestativet vårt er også litt stort i vaskerommet, så sambo har hengt en snor i taket også til klær. Men bruker begge deler da, så blir ekstra trangt [emoji38]
Jeg skal prøve å huske og ta bilder hvis jeg vasker mer:) er i utgangspunktet ferdig, men har jo ikke helt klart å ikke handle mer etter at jeg vakset, så noe er det igjen å vaske.
 
Back
Topp