Skravletråd RØDT LAG

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
:)

Dere må velge dere en lagleder og fortelle meg hvem det er :)
 
Heihei dere :)

Hvem vil være lagleder? Jeg har vært det før og kan være det igjen om ingen andre vil. Meld dere gjerne om dere vil, for jeg legger lillejenta ca kl 19.00 og det kan bli litt stress. Men jeg synes det er gøy, så det skal gå :)
 
PS, siden jeg har fritak for å måtte levere i tide på fredag kveld og kan levere lørdag morgen nettopp pga min datters soverutiner, så tenker jeg at vi kan ha litt mer slack på laglederene også. Prøve det i starten og se hvordan det fungerer?
 
PS, siden jeg har fritak for å måtte levere i tide på fredag kveld og kan levere lørdag morgen nettopp pga min datters soverutiner, så tenker jeg at vi kan ha litt mer slack på laglederene også. Prøve det i starten og se hvordan det fungerer?

Ja det går ant :)
 
Men klart, dess tidligere jeg får resultatene, dess lettere for meg å få gitt resultatene.

Reelt sett vet man poengene sine og kan oppdatere det torsdag kveld. Vekta si vet man fredag morgen og kan oppdatere. Om hele laget gjør det kan lagleder lett ta det i løpet av dagen og ikke måtte ta det på kvelden. For egentlig er det det å vente på at folk skal registrere vekta si som tar tid.

(Anbefaler å ha forumet på app eller i alle fall på mobilen på en måte. Så kan vekt registreres rett på forumet på badet på morgenen. Så glemmer man ikke det. For nemlig, det ryker noen hver eneste gang på at de "oi, søren, glemte å registrere vekta i tide")
 
Men klart, dess tidligere jeg får resultatene, dess lettere for meg å få gitt resultatene.

Reelt sett vet man poengene sine og kan oppdatere det torsdag kveld. Vekta si vet man fredag morgen og kan oppdatere. Om hele laget gjør det kan lagleder lett ta det i løpet av dagen og ikke måtte ta det på kvelden. For egentlig er det det å vente på at folk skal registrere vekta si som tar tid.

(Anbefaler å ha forumet på app eller i alle fall på mobilen på en måte. Så kan vekt registreres rett på forumet på badet på morgenen. Så glemmer man ikke det. For nemlig, det ryker noen hver eneste gang på at de "oi, søren, glemte å registrere vekta i tide")

Veldig enig der!
 
Heihei dere :)

Hvem vil være lagleder? Jeg har vært det før og kan være det igjen om ingen andre vil. Meld dere gjerne om dere vil, for jeg legger lillejenta ca kl 19.00 og det kan bli litt stress. Men jeg synes det er gøy, så det skal gå :)
Du kan godt få være lagleder :)
 
Heihei dere :)

Hvem vil være lagleder? Jeg har vært det før og kan være det igjen om ingen andre vil. Meld dere gjerne om dere vil, for jeg legger lillejenta ca kl 19.00 og det kan bli litt stress. Men jeg synes det er gøy, så det skal gå :)

Kjør på for min del! Eg skal ikkje krangle med deg om den [emoji6][emoji23]
 
Me kan jo ha ein liten i introduksjon av oss :)

Eg er 30 år, mamma til tre stk: gutt frå feb14 og to jenter frå april 15. Har alltid slitt med vekta så lenge eg kan hugse :( Og no er eg på mitt tyngste etter ein lang og tøff periode. Men, no må eg berre ta meg i nakken og gjera noko med det! Skal gifte meg neste august og håpar det er ein stor motivasjon for meg :)
 
Ja introduksjon var en god idé :)
31 år og mor til ei jente på 5 år og ei på snart 4 måneder. Jeg ammer, og skal derfor ikke slanke meg. Mitt fokus er derfor på kosthold og trening. Jeg er med i krigen for motivasjonens skyld, og vil prøve å gjøre så mye som mulig i utfordringene. Til nå har jeg gått ned i vekt jevnt og trutt, så jeg vil nok bidra for laget på det området også. Jeg har ca 20 til jeg skal ned, etter å ha gått ned ca 25 kg året før jeg ble gravid :)
 
Jeg er 37 år. Ingen barn fra før men prøver på vår første. Er langtidsprøver og fikk beskjed når jeg var på St.Olav nå at jeg måtte gå ned noen kilo før de kan hjelpe meg. Så en god motivator der. Gått opp 15 kg siden jeg giftet meg for fem år siden, på tide at de blir borte. Skulle gjerne ha veid minst 30kg mindre.
 
Heihei dere :)

Hvem vil være lagleder? Jeg har vært det før og kan være det igjen om ingen andre vil. Meld dere gjerne om dere vil, for jeg legger lillejenta ca kl 19.00 og det kan bli litt stress. Men jeg synes det er gøy, så det skal gå :)
Du kan gjerne være lagleder for min del hvertfall :)
 
Heisann :) Jeg er snart 28 år (på fredag.... sånn btw så elsker jeg gratulasjoner ;) ) og har et lite prøverørsmirakel på snart 5 måneder. Har mange kg jeg vil ta av så gleder meg til mye motivasjon gjennom krigen nå :)
 
Last edited:
Jeg er så glad for at det blir oppstart nå. Denne uken spiser jeg som om målet er å gå kraftig opp i vekt. Ikke bra! Gruer meg til veiing på fredag! Men får bare gjøre det beste ut av det. Ikke begynne på nytt, bare fortsette der jeg slapp :)
 
  • Liker
Reactions: EJ
Hei hei!

Sylvanas kan gjerne være lagleder for min del. [emoji4]

Jeg er 26 år, har to barn på fem og to år sammen med min samboer. Jeg vil ned ni kilo minst, men 60 blir vel første mål. Jeg er egentlig normalvektig, men når jeg står kliss naken foran speilet føler jeg meg bare feit. :p Kroppen trenger å strammes opp og helga som varer sju dager i uka må innskrenkes, haha... Har vært flink i det siste, da, men har en tendens til å skli ut og da går vekta opp. Har vært overvektig før og det vil jeg aldri bli igjen! Så håper at den ny runde med Slankekrigen vil hjelpe meg som den har gjort før. [emoji4] Jeg trenger et spark i ræva, regelrett tvang, for hvis ikke så gror jeg fast i sofaen med øynene klistret fast til ipaden eller spill på pc/PS.

Jeg er altfor glad i iskaffe, chips og sjokolade så snopefrie dager er et must for at jeg skal holde meg unna [emoji23]
 
Vi mangler bare Daydream nå. Jeg tenker at jeg kan sende ut påminnelse om veiing på et tidspunkt til de som eventuelt ikke har logget vekt, siden det er første veiing og lett at man kan glemme det :)
 
Jøss, har allerede gått litt opp og så ned igjen siden påmeldingen [emoji12]

Veier dere dere ofte eller kun en gang i uka? Jeg veier meg ca annenhver dag :p
 
Jøss, har allerede gått litt opp og så ned igjen siden påmeldingen [emoji12]

Veier dere dere ofte eller kun en gang i uka? Jeg veier meg ca annenhver dag :p

Kun en dag i uken, siden vekten kan variere som du opplever.
Fredag morgen etter å ha gått på do, før frokost, og uten klær :)
 
Jøss, har allerede gått litt opp og så ned igjen siden påmeldingen [emoji12]

Veier dere dere ofte eller kun en gang i uka? Jeg veier meg ca annenhver dag :p
Denne uka har jeg veid meg hver dag. Men det blir nok bare en gang (eller to) i uka når slankekrigen begynner.
 
Hugs å legg inn startvekta i dag [emoji1] Let the game begin [emoji322][emoji1316][emoji1317][emoji23]
 
Back
Topp