Mens smerter etter eggløsning ?

Mira2007

Glad i forumet
Noen som har opplevd å få mens lignende smerter etter eggløsning ? er 5 DPO idag og hatt noe "mens smerter" som jeg vanligvis ikke får før dagen før menstruasjon :p har ingen tro på at det har klaffet denne mnd heller.. bare merkelig med disse smertene jeg aldri har opplevd før.. Husker heller ikke hvordan det var i forkant av positiv test med mi første da det er noen år siden :p
 
Det kan være spiren som graver seg ned! Passer godt med tidspunktet... [emoji1303] De gangene jeg har vært gravid, har jeg hatt masse mensmurringer i flere dager før forventet mens, men ingen blødning... lykke til!!
 
Det kan være spiren som graver seg ned! Passer godt med tidspunktet... [emoji1303] De gangene jeg har vært gravid, har jeg hatt masse mensmurringer i flere dager før forventet mens, men ingen blødning... lykke til!!

Det var nemlig akkurat det jeg begynte å tenke på... Tok meg selv i å tenke "mensen nå? det er ikke mulig" fordi jeg er så vant med at det ikke går veien :p Men kanskje, kaaanskje det kan være ett positivt tegn på noe startende :D Tusen takk for svar, man tenker jo så mye i denne tiden :p
 
Da jegvae gravid med eldste hadde jeg menssmerter i ett ca fra el og ut første trimester.
 
Da jegvae gravid med eldste hadde jeg menssmerter i ett ca fra el og ut første trimester.

Ååå ?? Det kan jo være lovende da :D Lov å håpe iallefall.. Tenk om vi hadde fått til en vente spire når vi akkurat er henvist videre til IVF :p Hadde ett ganske vanskelig svangerskap med første så tror jeg har fortrengt alt :p Så husker ikke helt symptomene forutenom at det som gjorde at jeg testet meg var forandringer i huden :p
 
Sånn har jeg det nå! Håper det er et mirakel på gang [emoji7]

Håper jeg også... GLEDER meg til å teste altså :p planlegger å teste på torsdag/fredag siden mannen min reiser på jobb tidlig fredagsmorgen. hadde vært så kos med to streker.. Vet det er tidlig da, men lov å prøve seg :)
 
Selv har jeg hatt menssmerter nå i 3 uker snart, uten at jeg har fått tr på besøk, og negativ test senest på fredag. Så jeg tror jeg har hatt disse smertene/murringene før, under og etter eggløsning uten at det har blitt til noe annet enn en laaang syklus..
Håper for alle at det betyr spire da!![emoji108]
 
Positiv test en dag etter "menssmertene" kom. [emoji3]
 
Jeg får det noen ganger, men har ikke vært gravid da :( Håper virkelig det er spiren som gror seg fast hos deg. :D
 
Det kan være spiren som graver seg ned! Passer godt med tidspunktet... [emoji1303] De gangene jeg har vært gravid, har jeg hatt masse mensmurringer i flere dager før forventet mens, men ingen blødning... lykke til!!

Samme her :-D lykke til!
 
Jeg er gravid[emoji4] Så murringene var babyfrø som jobba med å gro fast[emoji5] positiv test igår kveld og nå på morgenen[emoji4]

ÅÅÅH så gøy :D gratulerer så masse til deg ... håper jeg kan følge etter deg inn i en termin gruppe snart... Mens-smertene har forøvrig gitt seg, var kun på 5 DPO her :p
 
Er usikker. Men tror 12 idag.
Det er enten 12 eller 22 for vi hadde ett opphold på sengekos på nesten 10 dager[emoji12]

Venter på tester i posten og at helgen skal komme så jeg kan teste jeg også, men dagene går så treigt :joyful:
Hatt murringer og stikk i mange mange dager og håper at det er en liten spire som fester seg godt :smiley-angelic001

Har skikkelig influensa så klarer ikke kjenne noe andre symptomer som ikke likesågodt kan høre til det. 9 dpo i dag:)
 
Venter på tester i posten og at helgen skal komme så jeg kan teste jeg også, men dagene går så treigt :joyful:
Hatt murringer og stikk i mange mange dager og håper at det er en liten spire som fester seg godt :smiley-angelic001

Har skikkelig influensa så klarer ikke kjenne noe andre symptomer som ikke likesågodt kan høre til det. 9 dpo i dag:)

Spennende!
Jeg har heller ingen andre symptomer annet enn at jeg var fryktelig hormonell for en ukes tid siden. Sånn helt ute! Nå er jeg "frisk"[emoji12]
 
Back
Topp