Amanda prøver på nr to ❤️

Amandaa11

Forumet er livet
Hei! Jeg har vært på forumet en stund nå! Men etter 2 SA tenkte jeg at jeg likegreit kunne lage en dagbok, så jeg kan få ned alt frustrasjon og selvfølgelig holde dere andre oppdaterte!

Vi begynte og prøve i februar, klaffet da med en gang.
Dette endte med SA i uke 7. Har hatt mye tull med syklusen min etter jeg sluttet på pilla. Men hadde nå stabilisert seg ganske så greit, og da klaffet det igjen i pp7.
Hadde gyn time igår ( 20.07.17 ) da jeg begynte og blø kraftig 2 dager før gyn timen, i tillegg til veldig kraftige mensenlignende smerter.
Gyn fastslo at dette var en SA.. Noe jeg tenkte meg selv også, men prøvde og være positiv.
Jeg var sikker på at jeg var 4+6, men da min siste mens inneholdt veldig lite blod, kun småblødninger så var ikke dette en mens. Så fant da ut at jeg var 8 uker på vei, og mistet.

Så nå er det bare og vente på mensen igjen, så vi kan fortsette i ny pp!

( Beklager rotete innlegg)

Pp1 - SA
Pp3 - SA
Pp7 - SA
Pp8 - ingen el - 61 dager
Pp 9 - Ingen el - syklus på 20 dager
Pp 10 - 4+5/5+5 SA
PP 11 - pause
PP 12 - GRAVID [emoji173]

Hcg:
16 dpo 432
18 dpo 890
5+5 4231
 
Last edited:
Ligger rett ut på sofaen, egentlig det eneste jeg har gjort idag.. Sovet utrolig dårlig også med tanke på beskjeden jeg fikk igår og med tanke på smertene.. Håper dette går fort over [emoji17]
 
Å nei så trist å høre at du mistet igjen, og at du var lenger på vei enn antatt. Sender deg en stor klem :Heartred Ta godt vare på deg selv!
 
Åå nei, så trist å høre at du mistet :( Ta vare på hverandre! :Heartred Klem
 
Leit å lese om hva du har opplevd. Det er så urettferdig! Håper det snart går veien!!
 
Lykke til videre :)
 
Tusen takk dere![emoji173]️
Er vel ca 1 uke siden jeg begynte og blø, men det har stoppet nå. Gyn sa jeg kom til og blø i 14 dager hvis jeg ikke husker helt feil, men det er kanskje sånn at der kan stoppe også begynne og blø igjen?
Merker også dagene er litt tunge, hadde håpet så veldig på at dette gikk rette veien.. Håper bare jeg kan fort komme tilbake i normal syklus og få startet med prøving igjen!
 
Har sliti litt med kvalme, oppkast og diaré nå siden SA skjedde. 3 uker siden idag. Begynner heldigvis og gi seg! Noen andre som har sliti med dette?
 
Hei på deg.
Nei huff så trist å høre at du har mistet to ganger! Det er så forferdelig vondt å miste når man har en spire i magen og man begynner å glede seg..

Vil følge deg i dagboken din fremover og krysser fingrene for at at du raskt blir gravid igjen og at spiren blir med deg hele vegen[emoji173]️
 
Hei på deg.
Nei huff så trist å høre at du har mistet to ganger! Det er så forferdelig vondt å miste når man har en spire i magen og man begynner å glede seg..

Vil følge deg i dagboken din fremover og krysser fingrene for at at du raskt blir gravid igjen og at spiren blir med deg hele vegen[emoji173]️

Så koselig og lese [emoji173]️ Håper på at tr kommer fort nå, så vi er i gang igjen [emoji7]
 
Formen er helt på bånn, tror det er noe influensa som har overtatt kroppen min.. Må også opp flere ganger om natta for og tisse, pluss at jeg er mye kvalm. Vurderer nesten og ta en test for og sjekke. Gyn sa også at jeg burde ta en test etter 3 uker. Hva tror dere?
 
Har de to siste dagene følt meg støl nederst i magen på høyre side, har også lagt inn aksjer hver dag i 3 uker [emoji23] Våkner også ofte med vond rygg.. kan dette være noe symptomer ?[emoji15][emoji15]
 
Har de to siste dagene følt meg støl nederst i magen på høyre side, har også lagt inn aksjer hver dag i 3 uker [emoji23] Våkner også ofte med vond rygg.. kan dette være noe symptomer ?[emoji15][emoji15]
Kan være :)
 
Hvor mange dpo er du?

Vet ikke, uke 5 etter SA.

Testet ser slik ut:
2ff85c7409cd417297dd9c4f6d57b9f5.jpg

Tror jeg skimter en strek, men det er nok kun meg eller skygge
 
Back
Topp