Bare MÅ ha det!

Wenchus

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Marsboerne 20 18
Ikveld var det hamburger av alle ting! Får heeeelt spader av å ikke ha kloa i en hamburger akkurat NÅ, så da måtte sambo nok en gang ut for å handle for meg [emoji23]

Denne uka har det vært:
- farris
- tomater
- epler
- tomatsuppe (Toro sin [emoji28])
- salt lakris
- vanilje-is og nonstop
- sjokomelk.

Det varierer med andre ord, men jeg bare MÅ ha det, og det skal være NÅ!

Noen flere..? [emoji85]
 
Går etter sure og friske ting i butikken :) sitron saft, sitron vann, sitron yoghurt, sure epler osv. Men ikke noe som har blitt ett skikkelig must enda :)
 
Frukt og atter frukt. Har hatt det slik i flere uker nå. Helst alt sunt og friskt.
Sist uke måtte jeg bare ha crabsticks... haha det har jeg ikke spist på sikkert 10år.
 
Denne uka her har jeg hatt så lyst på rekebaguett av alle ting [emoji85] fikk meg endelig en på fredag, etter at jeg på tirsdag var innom la baguette, hvor hun i kassa kunne fortelle at de var tom for reker, og hele verden bare raste sammen for meg og jeg ble så sur og lei meg!! [emoji23] rart hvor obsessed man kan bli altså [emoji28]
 
Har ikke hatt det slik i de andre svangerskapene, så håper og tror det ikke blir slik nå heller.
 
Hadde ananas sist svangerskap, noe jeg verken har likt før eller etterpå haha men har ikke kjent noe form for cravings denne gang enda :)
 
Går etter sure og friske ting i butikken :) sitron saft, sitron vann, sitron yoghurt, sure epler osv. Men ikke noe som har blitt ett skikkelig must enda :)

Sånn har jeg blitt og!
Minstejenta var så søt i går, hu hadde kjøpt favorittsjokoladen min til meg da hun skulle kjøpe seg lørdagsgodteri i går[emoji7] jeg er normalt avhengig av sjokolade, men nå frister det ikke i det hele tatt... så jeg tvang den i meg i går for ikke å skuffe henne, hu var så god da hun kom med den. Syns jeg fortjente den som blir så sliten av å lage baby til henne, som hun sa[emoji7]
 
Jeg har ikke blitt ille enda, men må ha brødskive med kaviar og leverpostei med agurk på hver dag :p
Også i går kveld sånn rundt kl. 23 så sa jeg til mannen at jeg MÅTTE ha Grandiosa :hilarious: hahaha, det er noe jeg aldri får lyst på til vanlig! Men butikkene var jo stengt så da ble det ikke noe :p
 
Jeg har ikke blitt ille enda, men må ha brødskive med kaviar og leverpostei med agurk på hver dag :p
Også i går kveld sånn rundt kl. 23 så sa jeg til mannen at jeg MÅTTE ha Grandiosa :hilarious: hahaha, det er noe jeg aldri får lyst på til vanlig! Men butikkene var jo stengt så da ble det ikke noe :p

Typisk at de hadde stengt da [emoji28] Jeg hadde tålt veldig dårlig at jeg ikke fikk tak i det jeg bare MÅ ha [emoji85] Hehe
 
Her er det mozellbrus, rista skive med nugatti, sjokomelk og ferdig smurt ostebaguett som selges på sparbutikker[emoji23] at det går an[emoji87]
 
Idag var det lasagne og heldigvis hadde den søndagsåpne butikken glutenfri lasagne [emoji3] så da fikk jeg det! [emoji16]
 
Back
Topp