Fått eller venter neste mann?

Fruen<3

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Noen som har allerede fått eller venter nestemann? [emoji4]
 
Her prøver vi på neste mann, men dessverre mistet to ganger allerede. Så venter på el etter abort nr to nå :)
 
Nei, skal gifte oss i juni neste år, så blir å vente til etter det, men kjenner at jeg gleder meg til å gå gravid og få neste mann [emoji173] [emoji4]
 
Vi venter nr 2 nå (jeg var ikke medlem av forumet da vi fikk frøkna april 2016 dessverre), så hun blir litt over 19mnd når lillebror kommer :Heartred
 
Skulle gjerne venta nr 2, men vi prøver iherdig :)
 
Så koselig å høre at det er mange her som venter en til
 
Storebror ble født 22.april og nå venter vi en i slutten av mars [emoji173][emoji7]
Så gøy det blir for de i oppveksten da når de blir såpass tette :) Håper det snart klaffer her også altså!
 
Så gøy det blir for de i oppveksten da når de blir såpass tette :) Håper det snart klaffer her også altså!
Det gjør det nok snart [emoji6] krysser fingrene for dere!

Ja kan bli spennende å ha en baby med en 2-åring, men kjekt for dem når de blir eldre.
 
Det gjør det nok snart [emoji6] krysser fingrene for dere!

Ja kan bli spennende å ha en baby med en 2-åring, men kjekt for dem når de blir eldre.
Takk for det :)

Hehe ja det blir nok litt utfordringer, men det tenker jeg det hadde blirt uansett hvor gammel førstemann er :)
 
Her skal vi begynne å prøve nå. Ppillene er kastet og første TR er i gang :p
 
Her har eg 3 barn på 3,5 år. Så nei takk. Eg hade sikkert gott i depresjoner visst eg hade blivit gravid nå
 
Back
Topp