Skravletråd JULI ❤

Men da har vi satt igjen de to eldste hos svigerfar og familien for overnatting mens vi altså bare har en dag med et barn. Hun sover i baksetet mens mannen er inne og handler, så jeg sitter i bilen og venter da.

Sikkert litt rart med bare ett barn[emoji2]
 
Merker jeg er så irritabel om dagen...
Sur og grinete. TR kommer vel snart, for å toppe det hele... 3 dager til IKM. Har mistet motet helt.
 
Men da har vi satt igjen de to eldste hos svigerfar og familien for overnatting mens vi altså bare har en dag med et barn. Hun sover i baksetet mens mannen er inne og handler, så jeg sitter i bilen og venter da.
Litt deilig? :)
 
Nei. Tør ikke. Blir så lei meg når den er blenda. Så jeg skal vente på TR.
Har stått med mensmurringer av og på igjennom dagen på jobb i dag. Så blir ikke forundret om TR kommer før ikm...
Håper for din skyld at testen er positiv [emoji173]
 
Nei. Tør ikke. Blir så lei meg når den er blenda. Så jeg skal vente på TR.
Har stått med mensmurringer av og på igjennom dagen på jobb i dag. Så blir ikke forundret om TR kommer før ikm...
Da leste jeg litt fort, syns du sa du var 3 dager over..
Jeg syns jeg hadde like mye murringer de gangene jeg var gravid som de gangene jeg ikke var det

Masse lykke til
 
Da leste jeg litt fort, syns du sa du var 3 dager over..
Jeg syns jeg hadde like mye murringer de gangene jeg var gravid som de gangene jeg ikke var det

Takk. Håper det samme gjelder for meg :)

Jeg har noen symptomer da. Nøs 5 ganger da jeg kjørte til jobb i dag, nyser sjelden, men den siste uka har det vært helt besatt med nysing :p Og så er jeg halvtett i nesen, har plutselig ufattelig bra luktesans og er hormonell. Hulka direkte av en film sambo og jeg så i går. Tre-fire ganger gjennom filmen. :laughing021
Og sulten hele tiden.

Men likevel tror jeg det er innbilt fordi jeg ønsker så sterkt... Testet i går, 10 dpo og det var ikke antydning til strek.
Da jeg var gravid tidligere så har jeg også testet svakt, men begge gangene endte det i SA og kjemisk.

Husker ikke da jeg gikk gravid med jenta, men synes testene var så knall positive med en gang da...
 
Men da har vi satt igjen de to eldste hos svigerfar og familien for overnatting mens vi altså bare har en dag med et barn. Hun sover i baksetet mens mannen er inne og handler, så jeg sitter i bilen og venter da.
Håper dere har hatt en fin dag, da :)
 
Merker jeg er så irritabel om dagen...
Sur og grinete. TR kommer vel snart, for å toppe det hele... 3 dager til IKM. Har mistet motet helt.
Lykke til med testingen! Får krysse fingrene for at tr holder seg unna!
 
Back
Topp