Positiv el, gravid ?

gravidlykke19

Glad i forumet
Går det an at man kan få positiv el når man er gravid? Jeg har mine mistanker om at det kan være noe der men hadde bare el tester liggende :p
Aldri hatt så sterk el test før!

Legger ved bilde av testen jeg tok. Men er fult klar over at det bare kan være el altså! Den skulle vel vært for 1,5-2 uker siden snart.
35d4269aa82c4b21e8b2c0c6598b95e9.jpg


Jeg skal kjøpe test i morgen.
 
Kan være graviditet eller EL, men også mulig å få sterk EL-test rett før tr. Håper på en spire :) [emoji173]️
 
Har du fått kjøpt deg en graviditetstest og fått testet? Blir spennende å se om den blir positiv, krysser fingrene for deg! :)
 
Hva tenker dere om denne? Er ingen egentlig positive? De tre første ble tatt for en liten uke siden. Nr 2 fra toppen er onsdag, når jeg trodde jeg hadde EL. De to siste er fra i går og i dag, altså, slik jeg tror, 5-6 DPO. Når ser fra tideligere sykluser kan jeg kanskje ha hatt EL to dager før de første testene ble tatt. Altså slik at den nederste testen er 7 DPO.

Er ingen egnetlig positive...? #Forvirret ..
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    511,5 KB · Visninger: 362
Går det an at man kan få positiv el når man er gravid? Jeg har mine mistanker om at det kan være noe der men hadde bare el tester liggende :p
Aldri hatt så sterk el test før!

Legger ved bilde av testen jeg tok. Men er fult klar over at det bare kan være el altså! Den skulle vel vært for 1,5-2 uker siden snart.
Jeg skal kjøpe test i morgen.

Forrige gang jeg var gravid fikk jeg et opphold i DPO-land, uten teststrek i det hele tatt, før den ble kjempesterk 4-5 dager før IKM! Jeg tror du kan være gravid :)
 
Måtte bare ta en ny el-test for og bare være sikker på at det ikke er eggløsning. Men den var jo akkurat like sterk som de jeg har tatt :eek:

Det kan vel ikke være eggløsning når den var knall positiv i går før jeg la meg, i dag tidlig og nå? :eek:
c9a1c0ffe01ee80266d86393bf7e43f8.jpg
 
Måtte bare ta en ny el-test for og bare være sikker på at det ikke er eggløsning. Men den var jo akkurat like sterk som de jeg har tatt :eek:

Det kan vel ikke være eggløsning når den var knall positiv i går før jeg la meg, i dag tidlig og nå? :eek:

Jeg tror du er gravid :D
 
Sånn, teoretisk sett så kan EL-testene slå positivt ut flere dager på rad. Men håper dette ikke er tilfelle hos deg, men at du er gravid :)
 
Jeg hadde positiv el test i 6 dager forrige syklus (kanskje enda lenger også, gikk tom for tester), men i og med at du skal ha mensen kan det godt være graviditet :) Spennende!
 
Back
Topp