Skravletråd

Fornøyd med innsatsen min denne uken. Var rolig start på uka med bare trilling til butikken mandag og tirsdag, og trening i form av husarbeid onsdag, men så tok det seg opp:
Torsdag: 11 km
Fredag: 6 km
Lørdag: 5 km
Søndag: 6 km
Og vært veldig flink med maten. Spent på vekta i morgen! :)

Så flink du har vært[emoji1]
 
Fornøyd med innsatsen min denne uken. Var rolig start på uka med bare trilling til butikken mandag og tirsdag, og trening i form av husarbeid onsdag, men så tok det seg opp:
Torsdag: 11 km
Fredag: 6 km
Lørdag: 5 km
Søndag: 6 km
Og vært veldig flink med maten. Spent på vekta i morgen! :)

Strålende :D
 
Live nytes i Italia. Får til morgen turer ser det ut til - ikke så lange men intensive. Og prøver svømme mye i løpet av dagen. Koser meg med vin og god mat men som i fjor (vekt reisen startet faktisk i Italia med et par kg ned) synes jeg det er ganske enkelt å velge mye sunt. Bugner jo av nydelig fisk og skalldyr og fargerikt.
Heldigvis er ikke pasta min favoritt uansett så styrer greitt unna det.
MEN nyter og koser meg da og bare så deilig gå i sommertøy i flere str mindre enn i fjor.
 
Live nytes i Italia. Får til morgen turer ser det ut til - ikke så lange men intensive. Og prøver svømme mye i løpet av dagen. Koser meg med vin og god mat men som i fjor (vekt reisen startet faktisk i Italia med et par kg ned) synes jeg det er ganske enkelt å velge mye sunt. Bugner jo av nydelig fisk og skalldyr og fargerikt.
Heldigvis er ikke pasta min favoritt uansett så styrer greitt unna det.
MEN nyter og koser meg da og bare så deilig gå i sommertøy i flere str mindre enn i fjor.

Høres herlig ut[emoji1]
 
Jeg går opp og opp....
Så utrolig kjedelig.
Vet det kan være tøft, men ikke gi opp.
Før eller siden VIL DU KLARE DET.
Stå på, er sikker på at du vil klare det!!
 
Ble ikke trening på torsdag siden jeg ikke viste når mann og barn kom hjem.
I dag kom vi alt for sent hjem til min vanlige tur, bra derfor bare en kort tur oppe i skogen på 6,5 km.

Håper virkelig jeg får til de neste treningsturene som planlagt.
Hvor lang er din vanlige tur? Synes 6,5 km er langt jeg [emoji14]
 
Live nytes i Italia. Får til morgen turer ser det ut til - ikke så lange men intensive. Og prøver svømme mye i løpet av dagen. Koser meg med vin og god mat men som i fjor (vekt reisen startet faktisk i Italia med et par kg ned) synes jeg det er ganske enkelt å velge mye sunt. Bugner jo av nydelig fisk og skalldyr og fargerikt.
Heldigvis er ikke pasta min favoritt uansett så styrer greitt unna det.
MEN nyter og koser meg da og bare så deilig gå i sommertøy i flere str mindre enn i fjor.
Så herlig! Kos deg masse videre i Italia :)
 
1,6 kg ned og godt fornøyd med det :)
 
Back
Topp