Skravletråd JULI ❤

Daffe.. [emoji14] hele uka som var, og den som kommer, her bestått av oppussing [emoji14] Så man må prøve å slappe av litt imellom øktene ;)
Hva pusses opp?
Men ja, forstår det trengs daffing til da [emoji14]
 
God ettermiddag damer [emoji4]
Ble fult igår både på jobb og når jeg kom hjem for hadde med meg ei kollega, fra 18-21 ble det vasket og tørket ikke mindre enn 9 klesvask også måtte alt brettes og settes på plass og slukna nærmest når jeg var ferdig [emoji54]

I kveld tenker jeg å ha en skikkelig dulle kveld med lang dusj og ny neglelakk [emoji16]
 
God ettermiddag damer [emoji4]
Ble fult igår både på jobb og når jeg kom hjem for hadde med meg ei kollega, fra 18-21 ble det vasket og tørket ikke mindre enn 9 klesvask også måtte alt brettes og settes på plass og slukna nærmest når jeg var ferdig [emoji54]

I kveld tenker jeg å ha en skikkelig dulle kveld med lang dusj og ny neglelakk [emoji16]

Ni klesvask [emoji33][emoji33]

Høres godt ut med dullekveld. Farge på lakken..?
 
Hoven i anklene. Styrt med masse i dag, litt i håp om at riene skulle komme tilbake, men mest fordi jeg, tross kun 3 timers søvn, hadde energi til det i dag. Så. Anklene er svære. [emoji14]
 
Hoven i anklene. Styrt med masse i dag, litt i håp om at riene skulle komme tilbake, men mest fordi jeg, tross kun 3 timers søvn, hadde energi til det i dag. Så. Anklene er svære. [emoji14]
Håper du får sove i natt. Om du ikke føder da
 
Gubben lager ostesmørbrød..
Jeg: 'til bare deg selv...?'
Gubbe: 'det var planen..'
Jeg: 'spiser du heeele 3 skiver da?'
Gubbe: '... Jeg gjør tydeligvis ikke det, nei..'

Blir mat på meg og [emoji41]
 
God ettermiddag damer [emoji4]
Ble fult igår både på jobb og når jeg kom hjem for hadde med meg ei kollega, fra 18-21 ble det vasket og tørket ikke mindre enn 9 klesvask også måtte alt brettes og settes på plass og slukna nærmest når jeg var ferdig [emoji54]

I kveld tenker jeg å ha en skikkelig dulle kveld med lang dusj og ny neglelakk [emoji16]
Wow! Du er superdame [emoji173]
 
Hoven i anklene. Styrt med masse i dag, litt i håp om at riene skulle komme tilbake, men mest fordi jeg, tross kun 3 timers søvn, hadde energi til det i dag. Så. Anklene er svære. [emoji14]
Legg dem høyt og slapp av litt [emoji8]
 
Gubben lager ostesmørbrød..
Jeg: 'til bare deg selv...?'
Gubbe: 'det var planen..'
Jeg: 'spiser du heeele 3 skiver da?'
Gubbe: '... Jeg gjør tydeligvis ikke det, nei..'

Blir mat på meg og [emoji41]
Sånn skal der være.
 
Back
Topp