Skravletråd

Det er den på 10 km er det ikke? Alt for langt unna til at jeg drar på det.

Det er hinderløp. Det er det som er in nå. Er over flere steder i Europa. Første gang jeg skal delta, men mannen min har løpt før.
Det er den på 13 km, tok den på 11 i fjor, den korte er på 6.
Hinderløype er ikke noe for meg om min rygg...
 
Klær vasket og kofferter pakket og vi er klare for Italia.
Mor fikk seg til og ned en 8 km joggetur i kveld :D
 
Da melder jeg min ankomst med 97 kg. Wtf?
Tror jeg må skille meg fra gubben og få litt positiv forandring i livet. Dette funker ikke lenger...
 
Hadde jeg vært deg tror jeg jeg hadde satt litt lenger frist enn ut året.
Det kan gå veldig fort i begynnelsen, men ganske sakte på slutten når det er mindre å ta av.
Man kan også fort miste motivasjon dersom det kan se ut som om man ikke vil klare det.
Ville kanskje satt frist til 1. april, men dersom jeg hadde klart det før utgangen av året ville jeg ha bevilget meg ekstra penger på januar salget som en liten gulrot for å klare det fortere
Det høres lurt ut ja :) Januarsalg er jo god motivasjon :D
 
Trener hver dag nå. Varierer mellom harde intervaller i alpin og hoppbakken, jogging og CrossFit. Merker at cm kryper nedover.
 
Fornøyd med innsatsen min denne uken. Var rolig start på uka med bare trilling til butikken mandag og tirsdag, og trening i form av husarbeid onsdag, men så tok det seg opp:
Torsdag: 11 km
Fredag: 6 km
Lørdag: 5 km
Søndag: 6 km
Og vært veldig flink med maten. Spent på vekta i morgen! :)
 
Ble ikke trening på torsdag siden jeg ikke viste når mann og barn kom hjem.
I dag kom vi alt for sent hjem til min vanlige tur, bra derfor bare en kort tur oppe i skogen på 6,5 km.

Håper virkelig jeg får til de neste treningsturene som planlagt.
 
Back
Topp