VIKTIG INFO!!

Status
Stengt for ytterligere svar.

Ikke i bruk

Forumet er livet
Vi ønsker at dette skal være en faktabasert oversikt over fødesteder i Norge.

Derfor ber vi dere om å komme med utfyllende informasjon og bilder (ikke bilder av ansatte) om fødestedet ut fra deres erfaringer.

Vi minner dere på at også her gjelder våre forumregler, spesielt viktig: det er IKKE lov til å navngi leger og jordmødre.
 
Vi ønsker at dette skal være en faktabasert oversikt over fødesteder i Norge.

Derfor ber vi dere om å komme med utfyllende informasjon og bilder (ikke bilder av ansatte) om fødestedet ut fra deres erfaringer.

Vi minner dere på at også her gjelder våre forumregler, spesielt viktig: det er IKKE lov til å navngi leger og jordmødre.

Har dere slettet tråden her om Sykehuset Østfold Kalnes? Den var ikke opprettet av dere. Per nå finnes det ingen tråd her for oss som skal føde i Østfold, da Fredrikstad ikke eksisterer lenger. :)
 
Vi ønsker at dette skal være en faktabasert oversikt over fødesteder i Norge.

Derfor ber vi dere om å komme med utfyllende informasjon og bilder (ikke bilder av ansatte) om fødestedet ut fra deres erfaringer.

Vi minner dere på at også her gjelder våre forumregler, spesielt viktig: det er IKKE lov til å navngi leger og jordmødre.

Hvem har ansvaret for å holde sidene for det enkelte sykehus oppdatert? Jeg skal føde på sykehuset i Skien, og ser at det står feil info om parkering, samt at linken til sidene deres ikke fungerer lenger (sykehuset har fått ny hjemmeside)
 
Sørlandet Sykehus Kristiansand sin info må oppdateres. Er litt feil informasjon om visittider, smertelindring og barselhotellet har vært nedlagt i noen år nå :)
 
Oslo universitetssykehus har dere bare avdeling ullevål, ikke rikshospitalet. Har gått igjennom listen nå fem ganger å finner det ikke. Da disse sykehusene er så forskjellige ville det vært fint. I tillegg så er første innlegg på ullevåll et innlegg fra 2012, hvor det står de tilbyr lystgass. Dette stemmer ikke lenger.
 
Oslo universitetssykehus har dere bare avdeling ullevål, ikke rikshospitalet. Har gått igjennom listen nå fem ganger å finner det ikke. Da disse sykehusene er så forskjellige ville det vært fint. I tillegg så er første innlegg på ullevåll et innlegg fra 2012, hvor det står de tilbyr lystgass. Dette stemmer ikke lenger.
Har sett at det er oversikt fra Riksen før, men lite kommentarer
 
Oslo universitetssykehus har dere bare avdeling ullevål, ikke rikshospitalet. Har gått igjennom listen nå fem ganger å finner det ikke. Da disse sykehusene er så forskjellige ville det vært fint. I tillegg så er første innlegg på ullevåll et innlegg fra 2012, hvor det står de tilbyr lystgass. Dette stemmer ikke lenger.

Den lå på første siden :)
http://forum.babyverden.no/threads/rikshospitalet.1578920/

Takk for info om Ullevål. Da skal jeg sjekke om dette stemmer og eventuelt oppdatere.
Selv om hovedinnlegget opprinnelig ble laget i 2012, så sjekker vi og oppdaterer de jevnlig. Og sykehusene selv er informert om at disse trådene finnes og har hjulpet oss med å oppdatere :)
 
Oslo universitetssykehus har dere bare avdeling ullevål, ikke rikshospitalet. Har gått igjennom listen nå fem ganger å finner det ikke. Da disse sykehusene er så forskjellige ville det vært fint. I tillegg så er første innlegg på ullevåll et innlegg fra 2012, hvor det står de tilbyr lystgass. Dette stemmer ikke lenger.
Finner ikke det om lystgass i tråden til Ullevål jeg..
upload_2018-6-13_19-45-32.png
 
Den lå på første siden :)
http://forum.babyverden.no/threads/rikshospitalet.1578920/

Takk for info om Ullevål. Da skal jeg sjekke om dette stemmer og eventuelt oppdatere.
Selv om hovedinnlegget opprinnelig ble laget i 2012, så sjekker vi og oppdaterer de jevnlig. Og sykehusene selv er informert om at disse trådene finnes og har hjulpet oss med å oppdatere :)

Du sier den ligger der, men jeg har nå gått igjennom alle sidene en gang til og søkt på sidene og jeg får bare opp ullevåll.
Er snakk om øverste kommentar på innlegget som snakker mye om lystgass, jeg ble i allefall veldig forvirret av at hun sa hun fikk lystgass. Bare det jeg viste til. Linken fungerer, men finner ikke innlegget med riksen på oversikten deres..
 
Du sier den ligger der, men jeg har nå gått igjennom alle sidene en gang til og søkt på sidene og jeg får bare opp ullevåll.
Er snakk om øverste kommentar på innlegget som snakker mye om lystgass, jeg ble i allefall veldig forvirret av at hun sa hun fikk lystgass. Bare det jeg viste til. Linken fungerer, men finner ikke innlegget med riksen på oversikten deres..
Men tråden om riksen ligger jo her når du ser linken. Nå har jeg dyttet opp tråden om riksen for deg så den ligger nest øverst på side 1..
 
Du sier den ligger der, men jeg har nå gått igjennom alle sidene en gang til og søkt på sidene og jeg får bare opp ullevåll.
Er snakk om øverste kommentar på innlegget som snakker mye om lystgass, jeg ble i allefall veldig forvirret av at hun sa hun fikk lystgass. Bare det jeg viste til. Linken fungerer, men finner ikke innlegget med riksen på oversikten deres..

Den kommentaren er som du ser skrevet i 2012 og av en som hadde født på Ullevål før det. Både Riksen og Ullevål har kuttet tilbudet om lystgass senere enn det pga manglende utlufting av gassene og således ikke bra arbeidsforhold for jordmødrene.
AHUS bygget utluftingssystem når de bygget nytt så de har fremdeles lystgass.
Du kan ikke holde BV sin info ansvarlig for en kommentar fra en fødende og som du i tillegg ser er skrevet i 2012.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp