Jubel-tråden

24ed312f2157642cbf4d418bac4d69c1.jpg
. Jeg jubler for denne tatt nå i ettermiddag, 5+3! Reiser til new york på ferie imorgen, så greit å vita at det er stigning! [emoji1] God sommer alle!
 
Jubler over at sambo kommer hjem i kveld, og at jeg får dele den store nyheten med han [emoji16]

Så herlig :Heartred Jeg hadde samme situasjon i går, med samboer som kom hjem etter en uke borte på jobb. Ganske så fantastisk øyeblikk ja :Heartpink
 
Så herlig :Heartred Jeg hadde samme situasjon i går, med samboer som kom hjem etter en uke borte på jobb. Ganske så fantastisk øyeblikk ja :Heartpink

Ååå så gøy [emoji173] Bare en liten time igjen nå[emoji85] Har vært å kjøpt ett bittelite babysett og mini-sokker med I[emoji173]DAD på [emoji7] Pakker det i en liten eske, og legger oppi den digitale testen [emoji4]
 
Ååå så gøy [emoji173] Bare en liten time igjen nå[emoji85] Har vært å kjøpt ett bittelite babysett og mini-sokker med I[emoji173]DAD på [emoji7] Pakker det i en liten eske, og legger oppi den digitale testen [emoji4]
Hihi, jeg gjorde det samme, bortsett fra at det var en body det stod I [emoji173] daddy på [emoji1] Håper det ble en minnerik gjenforening [emoji4]
 
Hihi, jeg gjorde det samme, bortsett fra at det var en body det stod I [emoji173] daddy på [emoji1] Håper det ble en minnerik gjenforening [emoji4]

Å så gøy [emoji4] Filmet du når du gav den?
Er så usikker. For tenker det er ett enormt minne å ha, men samtidig er jeg redd det skal "ødelegge" øyeblikket?
 
Kvalmen kom i går. Det synes jeg er bra fordi det er mindre sannsynlig å miste da når man opplever kvalme. Men ingen garanti selvfølgelig. Litt blanding av jubel og klage [emoji4] Ikke veldig kjekt å være kvalm akkurat!
 
Å så gøy [emoji4] Filmet du når du gav den?
Er så usikker. For tenker det er ett enormt minne å ha, men samtidig er jeg redd det skal "ødelegge" øyeblikket?
Jeg filmet ikke nei, har minnet i [emoji173]
 
I dag jubler jeg for deilig vær, at jeg starter min åttende uke og at det i dag er 96% sjans for at dette skal gå fint! God helg alle sammen [emoji254]❣️
 
Jubler for solveggen på høyfjellet :D
 
Hurra! Fredagens HCG var flott på 18293, det gir en doblingstid på rett under 64 timer som er heeel normalt i uke 6 :D
Dette var digg :D
 
For å ha sett verdens vakreste lille hjerte som banket og slo [emoji173]️[emoji7]jeg føler meg såååååå kvalmende lykkelig [emoji173]️
 
Jubler også for sommerferie[emoji3] aner ikke hvordan det hadde gått på jobb slik jeg har det nå [emoji42][emoji40] hadde ivertfall fort blitt avslørt.
 
Et bakende hjerte sett på dagens UL ❤️
 
Back
Topp