Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

lmn86

Forumet er livet
Assistert-jentene
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2018
Påskekyllingene 2020
Hei☺️

Da velger jeg å beholde min gamle dagbok, for den er en viktig del av meg og vår vei for å få barn!

Litt om oss og vår historie frem til nå:
Vi har vært sammen siden våren 2013 og giftet oss i August 2016. Jeg er 33 år og mannen min er 42! Vi begynte prøvingen i mai 2014, og ble gravide i januar 2015! Det endte i en SA etter en snodig graviditet med altfor lav hcg-stigning og mistanke om EXU! Var på mange UL uten at de fant noe, men fikk tilslutt blødning og kroppen ordnet delvis opp selv! Fikk veldig smerter, og fosteranlegget satt fast i livmorhalsen! Gyn fikk dratt det ut, og det ble en komplett SA! Etter det skjedde det INGENTING! Vi giftet oss i august 2016, og etter bryllupsreisen bestilte vi utredning hos Medicus! Den viste overraskende mannlig faktor til oss, for vi var sikre på at det var hos meg problemet lå! ICSI-behandling ble anbefalt, og vi valgte å bli henvist videre til St.Olavs! I Januar 2017 hadde vi vårt første forsøk, og det ble starten på en prøverørskarusell vi aldri hadde sett for oss! Vi skulle jo få hjelp, og da kom det jo til å bli baby! Jeg er egentlig litt glad jeg ikke visste hva som ventet oss, for da vet jeg faktisk ikke om jeg hadde gått inn i det! MEN, veien var ikke forgjeves! I november 2018 kom verdens nydeligste lille skatt til verden❤️ Og alt var verdt det! Her er veien til vår første skatt, han satt på 6. Innsett!

• 1. ICSI- januar/februar 2017- negativt! 5 blasto på frys
• FER stimulert syklus- gravid❤️ MA i uke 6!
• FER stimulert syklus august 2017 - Kjemisk!
• FER stimulert syklus september 2017 - Negativt
• Oktober 2017- sender prøven til Athen! Utslag på bacterial load på meg, og jeg tar en 21 dager AB-kur!
• FER naturlig syklus oktober 2017 - Kjemisk
• 2. ICSI januar/februar 2018. Puregon 125 ie og Orgalutran. Scratching 11.01. Prednisolon 5 mg og babyklister - Gravid med termin 28.10.18! Kom til verden som en liten keiser 02.11.18❤️

I mars 2019 starta jeg en ny syklus på monitoren min som jeg pleier og tok første test på CD11! Den slo ut på maksimal, veldig rart og altfor tidlig til å være meg! Jeg tok en g-test i samme urinprøven, og jaggu slo den ut positivt! Gravid på egenhånd, 4 mnd etter fødsel! Skulle ikke være mulig!! Ble megastressa, føltes altfor tidlig! Men det viste seg at dette ble nok en graviditet med bare tull, lik den i 2015! Altfor lav stigning av hcg, ingenting å se på UL, mistanke om EXU og rare blødninger! I tillegg så sank hcg like sent som den steg når det endelig snudde! Men denne graviditeten satte tankene i gang hos oss, vi ønsker egentlig et søsken! Vi veit jo ikke hvor lang veien vil bli, og mannen bli 42 i år! Sååå, nå blir det søskenforsøk! Idag har jeg prata med fertilitetsseksjonen, og i September 2019 starter vi veien mot nok en spire med ICSI❤️ Vi har 5 fine blastoer på frys, så denne gangen håper vi at fryseforsøk kan gi oss et lite søsken til den fine skatten vi allerede har❤️

Juli 2019:
Etter å hatt en ekstremt lang syklus med EL på CD 27/28, så kom aldri TR! Jeg var på ferie og tenkte at kroppen var på bærtur etter tullegraviditeten! En uke etter forventet mens tok jeg en (tre!) tester, alle positive! Ink 3+ på digital!!! Lettere sjokkert så lot jeg det synke inn over helga, og en uke etter testene er vi på TUL og får se en liten ert målt til 5+6 og et lite hjerte som slår❤️ Et mirakel! En liten svømmer har overlevd fra 5-6 dager før EL, for vi unngikk samleie rundt EL for å slippe en evt ny tullegraviditet før fryseforsøk! Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei, med foreløpig termin i månedsskifte mars/april 2020❤️ Lillebror kom til verden på selveste kvinnedag, 3 uker før termin og bare dager før Norge stengte❤️
 
Last edited:
Hei søta :Heartred

Så fint å se at du får ut tankene dine her i din helt egen dagbok. Skal love deg at jeg har hatt mye glede av min oppigjennom, så det tror jeg du vil få også :)

Vi skulle jo aller helst fulgt hverandre frem til februar, og jeg er så oppriktig lei meg på dine vegne for at det ikke ble slik, men får si at jeg nå gleder meg til å følge med her over sommeren, og spesielt gleder jeg meg til å lese om kommende triumfer, for de kommer, vær du sikker på det! :Heartred

Klem i fleng :love2
 
Hei søta :Heartred

Så fint å se at du får ut tankene dine her i din helt egen dagbok. Skal love deg at jeg har hatt mye glede av min oppigjennom, så det tror jeg du vil få også :)

Vi skulle jo aller helst fulgt hverandre frem til februar, og jeg er så oppriktig lei meg på dine vegne for at det ikke ble slik, men får si at jeg nå gleder meg til å følge med her over sommeren, og spesielt gleder jeg meg til å lese om kommende triumfer, for de kommer, vær du sikker på det! :Heartred

Klem i fleng :love2

Ja, tenkt på det lenge og tror det blir litt godt å få skrevet litt[emoji5]

Skulle så gjerne vært med helt til februar- men det ville seg ikke slik og det er ingenting vi får gjort med det! Jeg er ganske langt nede, men på samme tid har jeg fortsatt håpet om at vi en gang skal lykkes[emoji173]️ er så HIMLA sjeleglad for de 4 blastoene vi har på frys[emoji173]️

Klem[emoji5]
 
Ja, tenkt på det lenge og tror det blir litt godt å få skrevet litt[emoji5]

Skulle så gjerne vært med helt til februar- men det ville seg ikke slik og det er ingenting vi får gjort med det! Jeg er ganske langt nede, men på samme tid har jeg fortsatt håpet om at vi en gang skal lykkes[emoji173]️ er så HIMLA sjeleglad for de 4 blastoene vi har på frys[emoji173]️

Klem[emoji5]

Fire fryseblastoer er godt å ha i bakhånd ❤️
Håper den neste er en stayer!
 
Så fint å se at du har opprettet deg en dagbok :)
Det har hjulpet meg masse, å kunne dele av mine erfaringer med dere her inne som er igjennom akkurat det samme. Det er svært få i min egen omgangskrets som kan sette seg inn i vår situasjon, selv om de er forståelsesfulle.

Jeg unner deg av hele mitt hjerte en god sommer nå, og at det blir full klaff på en av blastoene du har i frysen.
Ta godt vare på dere selv fremover, og ta den tiden du trenger. Mange gode klemmer til deg :Heartred
 
Å fy flate.. trodde jeg var ferdig med smerter etter MA, men der tok jeg jammen feil!! Nye runder med "rier", uten premie og hjemme uten smertestillende som de hadde på sykehuset!! Må dette snart være over [emoji30][emoji30][emoji30][emoji30]
 
Endelig kom det noe ut igjen og krampene ga seg!! For en lettelse og lykke[emoji5][emoji5] håper det snart er tomt nå!!
 
Fy flate altså, dette er så ufortjent :(
Husker jeg lå hjemme med rier selv da jeg mistet i 2015, pokkers vondt :inpain:

Håper det var resten som kom nå, slik at det ikke varer noe lengre enn det absolutt må :Heartblue
 
Fy flate altså, dette er så ufortjent :(
Husker jeg lå hjemme med rier selv da jeg mistet i 2015, pokkers vondt :inpain:

Håper det var resten som kom nå, slik at det ikke varer noe lengre enn det absolutt må :Heartblue

Sovna med enorme mengder paracet,ibux og sovemedisin innabords i natt! Våkna med samme smertene før det plutselig kom ut noe og det ga seg! "Vanlige menssmerter" nå! Snakka med St.Olavs og de var bare positive, for var tydelig at kroppen jobba! Greit det, men de smertene kunne jeg godt vært foruten![emoji51][emoji51]
 
Sovna med enorme mengder paracet,ibux og sovemedisin innabords i natt! Våkna med samme smertene før det plutselig kom ut noe og det ga seg! "Vanlige menssmerter" nå! Snakka med St.Olavs og de var bare positive, for var tydelig at kroppen jobba! Greit det, men de smertene kunne jeg godt vært foruten![emoji51][emoji51]

Det er jaggu ikke for pyser!
Men veldig godt at kroppen evner å rydde opp selv, det er absolutt det beste for deg og for hvor raskt du kommer deg i ettertid.
Sender deg en styrkeklem :Heartred
 
Det er jaggu ikke for pyser!
Men veldig godt at kroppen evner å rydde opp selv, det er absolutt det beste for deg og for hvor raskt du kommer deg i ettertid.
Sender deg en styrkeklem :Heartred

Det er heelt riktig!! Takk[emoji8][emoji8] går mye bedre nå[emoji5]
 
Det hørtes ikke noe godt ut :(
Håper inderlig at det nå var absolutt siste rest som kom ut og at kroppen kommer seg raskt. Off, får så utrolig vondt av deg :(
god klem :Heartpink
 
Det hørtes ikke noe godt ut :(
Håper inderlig at det nå var absolutt siste rest som kom ut og at kroppen kommer seg raskt. Off, får så utrolig vondt av deg :(
god klem :Heartpink

Var som å få cytotec-dagen på ny! Heldigvis gitt seg.. for godt håper jeg[emoji5] takk [emoji5]
 
Var som å få cytotec-dagen på ny! Heldigvis gitt seg.. for godt håper jeg[emoji5] takk [emoji5]
Åh fy f.... [emoji33] godt det ga seg. De sier jo at cytotec er bedre for kroppen en utskraping, men gud bedre så forferdelig vondt det er!
 
Åh fy f.... [emoji33] godt det ga seg. De sier jo at cytotec er bedre for kroppen en utskraping, men gud bedre så forferdelig vondt det er!

Ja, de sier jo så! Men er fortere ferdig med det med utskraping da..! Må nesten bare høre på legene og tro på at de vet best!

Når jeg hadde SA i 2015 satt alt fast i livmorhalsen, for embryoet hadde ikke løsna fra slimhinna! Da dro de bare alt ut og blødningen stoppa samme dag.. må si jeg heller foretrakk det enn dette! Selvom det sikkert ikke ble definert som utskraping!
 
Tilbake i båten hvor alt startet på søndag! Vondt, men også godt å være tilbake i "fristedet" vårt[emoji173]️ nå skal godfølelsen tas tilbake!

God helg[emoji173]️
 
Tilbake i båten hvor alt startet på søndag! Vondt, men også godt å være tilbake i "fristedet" vårt[emoji173]️ nå skal godfølelsen tas tilbake!

God helg[emoji173]️
Håper du får en fin helg på sjøen [emoji173]
 
Tilbake i båten hvor alt startet på søndag! Vondt, men også godt å være tilbake i "fristedet" vårt[emoji173]️ nå skal godfølelsen tas tilbake!

God helg[emoji173]️

Kos deg! Og god helg! :D
 
a7e0d2756dffd9e97e4f3a636db4e9ff.jpg


Angrer ikke på at vi dro i båten [emoji295]️[emoji295]️
 
Back
Topp