☆ Skravletråd Mai ☆

God ettermiddag[emoji1]
Juni er travel, kalender fyller seg stadig opp...i tillegg har jeg to barn med bursdag i juni[emoji28]
Jeg har heldigvis bare en mann med bursdag i juni her i huset.

Jeg har i tillegg to foreldre og en svigerinne. Og en ste-svigermor og en mer-eller-mindre svoger. Men av geografiske årsaker besøker vi ikke den på dagen, så de får gratulasjon og gave i sommer. Men fint å kontakte dem rett dag likevel :)

(og en død mormor, og minst tre søskenbarn som jeg ikke er i selskap til)

Det får holde. Juni lot jeg være å få barn. (nåja. Ikke ikke med vilje da. Hadde jeg bestemt meg for måned barna skulle komme hadde vel ikke yngstemor vært født i jula....)
 
Men oi. Klokka. På tide å dra i bhg og hente mellomste. Før det renner på med de som skal på sommeravslutninga i dag på parkeringsplassen... Fordelt over tre dager for de ulike avdelingene.
 
Woops [emoji23]
472edefadfe5552f38bb89c2bfa3218b.jpg
 
God morgen?! [emoji2]
Ha en fin dag[emoji254]
Snuppa fikk nye leker i går, så usikker på om jeg får a med meg i bhg[emoji23][emoji23] lekt i et siden hun sto opp, bare så vidt tid til frokost.
Morsomt når de blir såpass glade for ring da [emoji4]
 
God morgen alle sammen.

Onsdag allerde og den siste dagen i mai. I morgen er det juni. Første sommermåned. Måneden for alle sommeravslutningene. Måneden da skolen slutter. Måneden for alle bursdagene. Og måneden jeg har vært sammen med min mann i 16 år og gift i 10.
Og mnd hvor mannen min blir vikarierende sjef [emoji87]
 
Jo. Men man skulle tro på min mann av leger og sykehus er døden selv.. [emoji85]
Vel flere dør uten å ha hvert hos dem enn de som har kontakt med dem så ofte litt omvendt får du si til han [emoji13]
 
Vel flere dør uten å ha hvert hos dem enn de som har kontakt med dem så ofte litt omvendt får du si til han [emoji13]
Har sagt det. Mange ganger. Snorkinga er nok ekstrem pga vekta. Så han prøver slanke seg nå da i det minste.
 
Er det noen som har noen ekstremt enkle middagstips? I dag ble det nachos som ungene laget. Men i morgen må jeg prøve å få laget noe. Ikke bare bare...
 
Back
Topp