☆ Skravletråd Mai ☆

Altså,noe som dette? Hadde sikkert funket greit på terrassen der for en sesong eller to. Der er det jo girlander, så kan jo knyte det fast + liiitt mer ly for vind enn på bakken.
8bdc9b0cdef8ce422ac65a1261f27fb5.jpg
Jepp. Sånn ja.

Knytte fast er lurt. Mine har likevel blåst overende da.
 
Minste er syk. Da kjedes det litt hjemme. Så da går det som det suser. Dumt hu var syk gitt. For er sol og varme ute og jeg kunme tenkt meg en fjelltur med hu heller :) Men satser på fint i morgen. Hu er allerede i superform igjen heldigvis. Men tenker begynne på en til nå da [emoji23] Mens middagen gjør seg i ovnen. Søstra mi ville også ha. Og nå når jeg vet hvor jeg tulla til så går det nok bedre på den :D
Jeg får ikke ro fra mine, mi yngste er jo mindre enn sine da, også har jeg ikke konsentrasjon...

For øyeblikket har jeg fem unger i hus. Bare tre av dem et mine, så jeg finner ikke helt ro til å strikke, selv jeg det hadde vært gøy

Hvilken pinnetykkelse brukte du på det der? Sist strikket jeg pannebånd på 2,5 og det tar jo en hel evighet....
 
Vært på Coop obs nå.
Der hadde dem jumbo pakker med de Pampers bleiene Lille U bruker kr 149,- for 108 stykker.
Kjøpte 2, veldig vemodig.
Har planer om å få han tørr før disse er brukt opp.
Siste bleiepakkene til egne barn...
Hvilke bleier er det?
 
Jepp. Sånn ja.

Knytte fast er lurt. Mine har likevel blåst overende da.
Kan jo håpe på det holder[emoji28]
Sjeldent det er SÅ sterk vind her rundt, selv om det har skjedd noen ganger..

Hva med sånne "med sokkel og aluminiumsramme"? Vet du om de tåler mye? [emoji85]
De koster jo gjerne noen lapper, så bør jo være litt mer solid enn et partytelt liksom..
 
Jeg får ikke ro fra mine, mi yngste er jo mindre enn sine da, også har jeg ikke konsentrasjon...

For øyeblikket har jeg fem unger i hus. Bare tre av dem et mine, så jeg finner ikke helt ro til å strikke, selv jeg det hadde vært gøy

Hvilken pinnetykkelse brukte du på det der? Sist strikket jeg pannebånd på 2,5 og det tar jo en hel evighet....

Du har det nok litt travelt ja med 5 i hus [emoji33] Skjønner godt du ikke helt finner roen. Her er det kun ene som er hjemme. Hu andre hørte minste var syk og rømte fra huset før hu kom hjem fra overnattinga si [emoji23]

Jeg tok 5 mm. Må kjøpe flere rundpinner tenker jeg. Imens bare diller jeg med de jeg har. Har også i str 4.5 mm da. Men. Som sagt. Tester bare ut litt :D
 
Kan jo håpe på det holder[emoji28]
Sjeldent det er SÅ sterk vind her rundt, selv om det har skjedd noen ganger..

Hva med sånne "med sokkel og aluminiumsramme"? Vet du om de tåler mye? [emoji85]
De koster jo gjerne noen lapper, så bør jo være litt mer solid enn et partytelt liksom..
Det spørs nok litt på hvor solid det er. Dess tykkere plater og kraftigere profiler dess mer tåler de. De rimeligste er gjerne ikke de beste.

Men det spørs på hvor værhardt det er. De som er stormsikre er gjerne noen lapper dyrere. Men de skal jo faktisk tåle storm da.
 
Hm. Altså. Da er jeg over 1000 innlegg.. Så. Om jeg klarer 100 stk pr dag, bør jeg kunne klare det. Pluss at jeg har dagen i dag. Kanskje jeg skal satse på veska likevel [emoji28]
 
Hm. Altså. Da er jeg over 1000 innlegg.. Så. Om jeg klarer 100 stk pr dag, bør jeg kunne klare det. Pluss at jeg har dagen i dag. Kanskje jeg skal satse på veska likevel [emoji28]
Neinei. Shit i veska. Trenger ikke enda flere. Føler oddsen min blir mindre for hver dag ! [emoji23][emoji23][emoji23][emoji56][emoji41]
 
Du har det nok litt travelt ja med 5 i hus [emoji33] Skjønner godt du ikke helt finner roen. Her er det kun ene som er hjemme. Hu andre hørte minste var syk og rømte fra huset før hu kom hjem fra overnattinga si [emoji23]

Jeg tok 5 mm. Må kjøpe flere rundpinner tenker jeg. Imens bare diller jeg med de jeg har. Har også i str 4.5 mm da. Men. Som sagt. Tester bare ut litt :D
De klarer seg jo på et vis selv. Guttene er på loftet og merkes egentlig ikke om de er to eller tre så lenge det er strøm på tre kontrollere til wee'en ;-)

Jentene er for øyeblikket på altanen, og har med seg lillemor. Åpen dør og litt inn og ut, men jeg er ikke egentlig direkte involvert annet enn å slå ut alt vann hunden forsøker å drikke fra ting som er ute... Og mekle litt med yngstemor. Men snart er jentene lei og går opp/ned/ut og da er lillemor med meg igjen...

Men på 5 og litt tykkere garn eller dobbelt tråd burde jeg kunne strikket litt fortere ja... Mellomste elsker pannebånd.
 
Det spørs nok litt på hvor solid det er. Dess tykkere plater og kraftigere profiler dess mer tåler de. De rimeligste er gjerne ikke de beste.

Men det spørs på hvor værhardt det er. De som er stormsikre er gjerne noen lapper dyrere. Men de skal jo faktisk tåle storm da.

Hm. Har du testet noen slike?
Lurte bare på om de er lett å pakke opp/ned (... Som en trampoline, eller er det mer som å sette opp ei dukkestue?)..
Tror jo ikke selv det er behov for noe stormsikkert, egentlig, da.. Men vet jo aldri. Plutselig kommer det et skikkelig kast.
 
Neinei. Shit i veska. Trenger ikke enda flere. Føler oddsen min blir mindre for hver dag ! [emoji23][emoji23][emoji23][emoji56][emoji41]
Haha, må jo ha litt konkurranse da!
Men om sjansene dine blir type.. 1 av 15, så er jo ikke oddsene dårlig i forhold til.. Ja. Alt annet av konkurranser, der sjansen din er kanskje 1 av 1000, eller enda smalere [emoji14]
 
Hm. Altså. Da er jeg over 1000 innlegg.. Så. Om jeg klarer 100 stk pr dag, bør jeg kunne klare det. Pluss at jeg har dagen i dag. Kanskje jeg skal satse på veska likevel [emoji28]
Jeg sjekker ikke så ofte status men jeg burde egentlig kunne klare. Jeg bare har ikke lagt ned særlig innsats i det, talt innlegg og holdt kontroll, jeg tenkte 1500 var for mye og 800 lett og ønsker egentlig den neutral-premien, men ser at 1500 kan være innenfor rekkevidde... Og veska er jo fin og evt en egnet gave til min veganske svigerinne. (dog. Er ikke egentlig alle syntetiske vesker veganske?)
 
Neinei. Shit i veska. Trenger ikke enda flere. Føler oddsen min blir mindre for hver dag ! [emoji23][emoji23][emoji23][emoji56][emoji41]
Hehe, det er vel flere for hver dag som evt kvalifiserer sånn på slutten..
 
Hm. Har du testet noen slike?
Lurte bare på om de er lett å pakke opp/ned (... Som en trampoline, eller er det mer som å sette opp ei dukkestue?)..
Tror jo ikke selv det er behov for noe stormsikkert, egentlig, da.. Men vet jo aldri. Plutselig kommer det et skikkelig kast.
Jeg har ikke testet noe mer avansert enn den fra jula. Ønsket meg noe mer. Skikkelig. Lage fundament og gulv og bygge skikkelig. Ser ikke for meg at det skal tas ned på høsten som trampolina.
 
Jupp, da er her seks unger. Og en hund. Og meg.
 
Back
Topp