Beskytte sengen?

Zephyra

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Min forrige fødsel startet med rier, og vannet gikk ikke før jeg hadde pressrier. Likevel tenker jeg å være føre var, og legge noen sengen i tilfelle vannavgang. Vil liksom ikke grise til hele madrassen :p
Noen andre som tenker som meg? Og hvordan løser dere det isåfall?
 
Har allerede lagt et tisselaken (babystr) med en håndduk oppå under lakenet nede ved hoftehøyde [emoji6] tar ingen sjanse da vi har nesten helt ny overmadrass, så håper det vil holde [emoji846]
 
Har også kjøpt inn tisselaken faktisk, men ikke lagt det på enda. Vil heller ikke grise til sengen. Nå er det jo ikke mer enn kanskje 20% som starter fødsel med vannavgang, men her tar jeg ingen sjanser! :p
 
Jeg har lagt en håndkle under madrassen. Det får holde.
 
Ligger på tisselaken under madrassen :)
 
Har tisselaken jeg skal legge under lakenet mitt:) her gikk vannet i senga sist fødsel, så tar ingen sjanser denne gangen :p sist glemte jeg å kjøpe tisselaken, så når jeg kjente vannet gikk spratt jeg ut av senga så alt vannet havnet heldigvis på gulvet :p
 
Min forrige fødsel startet med rier, og vannet gikk ikke før jeg hadde pressrier. Likevel tenker jeg å være føre var, og legge noen sengen i tilfelle vannavgang. Vil liksom ikke grise til hele madrassen :p
Noen andre som tenker som meg? Og hvordan løser dere det isåfall?
Hvem er det du vil legge i sengen? :p
Bare måtte kommentere det :p
Jeg hadde lagt et tisselaken under rett og slett. Vet jo aldri, fordi om det bare er 10-15% av fødslene som starter med at vannet går. Jeg var jo en av de, så det kan jo være hvem som helst det skjer med likevel liksom :)
 
Hvem er det du vil legge i sengen? :p
Bare måtte kommentere det :p
Jeg hadde lagt et tisselaken under rett og slett. Vet jo aldri, fordi om det bare er 10-15% av fødslene som starter med at vannet går. Jeg var jo en av de, så det kan jo være hvem som helst det skjer med likevel liksom :)
Hahaha, det oppdaget jeg ikke før du kommenterte det :hilarious:

Ja tenker også jeg legger tisselaken der, just in case :p
 
Har lagt tisselaken fordi vannet mitt gikk med et plask sist :p
Regner ikke med det starter med vannavgang denne gangen og da men just in case :)
 
Hmm. Kanskje jeg skal låne lillemors laken da. Sånn vanntett laken fra IKEA. Vi har 2, så det går bra. Om jeg husker det :p
 
Oppå overmadrassen ligger først tisselaken og oppå der har jeg en litt tykk madrassbeskytter som byttes 2.ganger i mnd og laken oppå der.
 
Her gikk vannet mitt i senge med første, og den flekken på madrassen gikk aldri vekk. Da hadde vi ikea seng, så det var ikke krise :p Denne gang har vi seng til 30k, så jeg har kjøpt tisselaken til voksen seng, hehe :p
 
Eh, nei det bryr jeg meg ikke om [emoji4]
 
Har alltid hatt en kladd i sengen mot slutten, men i værste fall så kjøper vi bare ny overmadrass:p har en ekstra madrassbeskytter også, så det vil ikke gå helt igjennom til rammemadrassen:)

Har pleid å sitte på kladd i bilen på vei til sykehuset også, værre om vannet går i bilen føler jeg:p en værre rensejobb det! :p
 
Oi, dette har jeg jo ikke tenkt på i det hele tatt! Verken når det gjelder sengen eller bilen. Hvor kjøper dere tisselaken?
 
Her blir det ikke lagt noe i senga. . Får igjen på forsikringen dersom vannet går i senga - noe som betyr ny seng [emoji14]
 
Back
Topp