☆ Skravletråd Mai ☆

>Spyro<

Jeg er bare meg jeg
Mai er i gang! La oss begynne skravlinga [emoji272]
 
Jeg tenker derimot snart å legge meg. Paralginen begynner å fungere. Så greit å utnytte det faktum da.

Mannen og jeg ser x files. Kommet til sesong 2 [emoji14] Må si at effekter fra 1994 er langt ifra like godt som nyere filmer gitt [emoji14] Men litt nostalgi å se det alikevel [emoji23]
 
Kom mai du skjønne milde (eller noe slikt). Måtte sneen som laver ned der ute, som de kaller smeltesnø, ta med seg siste rest, les: siste halvmeter, av snø som ligger på plenen. Jeg er LEI vinter....

Og gratulerer med dagen, 1 mai. En viktig dag for arbeidere [emoji106]
 
Kom mai du skjønne milde (eller noe slikt). Måtte sneen som laver ned der ute, som de kaller smeltesnø, ta med seg siste rest, les: siste halvmeter, av snø som ligger på plenen. Jeg er LEI vinter....

Og gratulerer med dagen, 1 mai. En viktig dag for arbeidere [emoji106]
Vi fikk aldri vinter. Hatt en lang kald høst da [emoji85]

Og ja! Gratulerer med 1.mai ! [emoji1][emoji1]
 
Hahahaha !! [emoji23] Da hadde jeg blitt ganske imponert må jeg innrømme. Var litt drøyt gjerne [emoji14] Spesielt når jeg nå har lagt meg i senga [emoji87]
Hadde vært litt gøy, men nei takk. Mannen lager mat til meg <3 Så skal jeg også ta en Paralgin kjenner jeg, og sove.
 
Hadde vært litt gøy, men nei takk. Mannen lager mat til meg <3 Så skal jeg også ta en Paralgin kjenner jeg, og sove.
Tror de fleste her hadde blitt sjokkerte da ja [emoji23] Er relativt rolig her inne fra sent kveld av [emoji14]

Heldige du. Hva lages?

Håper du får en god natt [emoji169]
 
Hei folkens, var utenfor døra en snartur i sted, og snøen laver ned. Litt festlig at det er fra og med i dag vi i nord skal ha byttet over til sommerdekk. Naturen har ikke fått med seg at det er sommer hvertfall [emoji23]
 
Kom mai du skjønne milde. Stemmer her. Det er vår. Det er mai. Det er morgen.
 
God morgen alle sammen. Alle som en :) Sovna raskt når jeg først la meg ja. Hører fuglekvitter utenfor og en mann som snorker nedenfor [emoji23] Han sovna visst på sofaen. Usikker på om barn er våkne eller sover. Jeg burde uansett gå ned og ta en ny tablett kjenner jeg. Evnt lure meg opp etterpå igjen om alle enda sover :)
 
God morgen :) nydelig vær her. Helt herlig. Kun meg og frøkna som er våken enda
Herlig vær her også. Her er alle bortsett fra mannen oppe. Han fikk lov å gå og legge seg. Han sto nemlig opp med søvn-terroristen tidligere så jeg fikk sove litt.

Vi har ikke sovet godt i natt, lillemor og jeg.
 
Var blå himmel så jeg. Og resten av huset sover [emoji23] Så la meg i senga igjen gitt etter litt påfyll da :)
 
Herlig vær her også. Her er alle bortsett fra mannen oppe. Han fikk lov å gå og legge seg. Han sto nemlig opp med søvn-terroristen tidligere så jeg fikk sove litt.

Vi har ikke sovet godt i natt, lillemor og jeg.
Greit når man kan veksle på det da :)
 
Back
Topp