Skravletråd april

La meg altfor sent i går. Sovna så sent. Lå i senga og bare tenkte. Sovna til slutt da. Men sist jeg så på klokka var den 2 liksom. Og jeg la meg 23 tiden en gang tror jeg [emoji23]
 
GOD morgen allesammen :)

Uken starter med at ene kollegaen min er syk. Så da får jeg brått dobbelt opp å gjøre idag. Men men. Tiden går i hvert fall raskt da. I morgen skal jeg være hjemme og lade opp til varetelling på onsdag. HATER det. Varetellingen altså, ikke fridagen ;) ;)
 
Deilig med slike ting man liker så godt at en kan se det opp igjen og opp igjen ;)

Jeg kan det med Friends. Men er nok eneste den serien tror jeg.
Ja den også er en slik serie. Men de går på tv ofte og grei bakgrunnsstøy også selv om barna er nede [emoji14]
 
GOD morgen allesammen :)

Uken starter med at ene kollegaen min er syk. Så da får jeg brått dobbelt opp å gjøre idag. Men men. Tiden går i hvert fall raskt da. I morgen skal jeg være hjemme og lade opp til varetelling på onsdag. HATER det. Varetellingen altså, ikke fridagen ;) ;)
Haha. Bra det ikke var fri du hata da :)
Fint du ser positivt på det. En kjapp dag håper jeg det blir :)
Får vel snart kle meg jeg også. Må på jobb i dag jeg også :)
 
GOD morgen allesammen :)

Uken starter med at ene kollegaen min er syk. Så da får jeg brått dobbelt opp å gjøre idag. Men men. Tiden går i hvert fall raskt da. I morgen skal jeg være hjemme og lade opp til varetelling på onsdag. HATER det. Varetellingen altså, ikke fridagen ;) ;)
God jobbdag
Fri her også i morgen
 
Snødd i natt her også

Vi la om i går vi. Satset på at det ikke la seg på veien...
 
Back
Topp