Billigtest til å stole på??

Trulutta

Andre møte med forumet
Hei, jeg bestilte sånn billigtest stav fra billigetester.no å skal vel egentlig ikke ha mensen før om 1..1,5 uke litt usikker siden jeg ennå ammer sønnen på 10 mnd å veldig svak strek på to en i går morges å en i morges kan jeg stole på dette??
 
Hei, jeg bestilte sånn billigtest stav fra billigetester.no å skal vel egentlig ikke ha mensen før om 1..1,5 uke litt usikker siden jeg ennå ammer sønnen på 10 mnd å veldig svak strek på to en i går morges å en i morges kan jeg stole på dette??

Var jeg deg så ville jrg dratt til legen og fått en hcg måling, så får du det svart på hvitt.
Men de skal være til å stole på. :)
 
Ser ikke noe bilde.
Skal være riktig, men alltid greit å se om de blir sterkere sånn når de er svake og du tester før IKM.
 
denne er fra i mårrest. dem andre kasta jeg, tok også en clare bluesom ogsåble svak strek på.
 

Vedlegg

  • PicsArt_04-21-01.37.31.jpg
    PicsArt_04-21-01.37.31.jpg
    266,2 KB · Visninger: 205
denne er fra i mårrest. dem andre kasta jeg, tok også en clare bluesom ogsåble svak strek på.
Dette er en rosa strek det :O
Du må laste opp når du tar neste også :D

Både billige og dyre tester kan gi skygger, men så lenge den er rosa og kom innenfor tidsfristen er den gyldig [emoji14]
Og om du fikk strek på flere og er det vel ingen tvil [emoji14]
 
Dette er en rosa strek det :O
Du må laste opp når du tar neste også :D

Både billige og dyre tester kan gi skygger, men så lenge den er rosa og kom innenfor tidsfristen er den gyldig [emoji14]
Og om du fikk strek på flere og er det vel ingen tvil [emoji14]

ja skal vente noen dager før jeg tar ny så får jeg se, dette er ikke noe vi prøvd på vi bruker jo prevangsjon
 
Back
Topp