whaaat?

Frøkenvims

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Julegavene 2019
Nei, nei, nei!?!? Full panikk!
Jeg har en liten mistanke om at jeg kanskje kan være gravid igjen.. Har tatt en strimmeltest, og jeg ser en svak svak svak strek... (kan være den paranoide delen av meg som ser streken, mens testen egentlig er blendahvit altså!)
Dette er ikke planen i det hele tatt, og jeg går jo på cerazette! Kan det være mulig likevel? erfaringer? trøst?
 
Finnes såklart en minimal mulighet selv om du har tatt pillene riktig. Men den er jo veeeeldig liten.. har du glemt noen piller, hatt oppkast, diaré? Legg ut bilde av testen så kan vi se om vi ser noen strek? :)
 
Som kdaa sier, kastet opp? Da minsker effekten. Ellers er vel ingen prevensjon 100%. Jeg ble gravid på p-piller to ganger. Tvi tvi, håper det går slik du ønsker!
 
Vet det var èn dag hvor jeg glemte å ta den på morningen. Vi hadde sex den morgenen, og jeg tok pillen senere på f.m. (ganske sikker på at jeg tok den som vanlig dagen før..) Men trodde det skulle holde, hu på apoteket sa iallfall at det ikke var så nøye om jeg ikke tok den på akkurat likt tidspunkt hver dag!
Kan legge ut bilde i morgen. :) Tør ikke si noe om mistanken til mannen før jeg er helt sikker.... Han er IKKE klar nå!
 
Som kdaa sier, kastet opp? Da minsker effekten. Ellers er vel ingen prevensjon 100%. Jeg ble gravid på p-piller to ganger. Tvi tvi, håper det går slik du ønsker!
Er faktisk ikke helt sikker på hva jeg ønsker... det var liksom ikke et alternativ, så har ikke tenkt over det enda..
Du ble gravid på pillen ja.. så det går an? trodde det var tilsvarende 0% sannsynlighet?
 
Nei, nei, nei!?!? Full panikk!
Jeg har en liten mistanke om at jeg kanskje kan være gravid igjen.. Har tatt en strimmeltest, og jeg ser en svak svak svak strek... (kan være den paranoide delen av meg som ser streken, mens testen egentlig er blendahvit altså!)
Dette er ikke planen i det hele tatt, og jeg går jo på cerazette! Kan det være mulig likevel? erfaringer? trøst?
Han som kom i august her er et resultat av litt slurvete med tida når jeg tok cerazette ;)
 
Jeg er blitt fullstendig paranoid!!
Det er ingenting på denne testen nei? Det er bare jeg som ser to streker, sant?
 

Vedlegg

  • fullsizeoutput_1105.jpeg
    fullsizeoutput_1105.jpeg
    98,4 KB · Visninger: 95
Ser "noe" når jeg skrur opp lyset på mobilen. Men tror ikke det er en "ekte" strek :)
 
Ser "noe" når jeg skrur opp lyset på mobilen. Men tror ikke det er en "ekte" strek :)
Sikkert bare en skyggestrek. Litt lettere å se irl, men er ikke tydelig nok for å være utslag! og det er jammen meg godt, jeg var ikke helt klar for ny graviditet allerede...
Takk for svar alle dere!

nå skal jeg nyte siste permisjonsdagen og mote meg opp til jobb i morgen!
 
Hvorfor tok jeg en test til?
Can someone please stop me?? :dead::p:oops::rolleyes:
 

Vedlegg

  • IMG_0505.JPG
    IMG_0505.JPG
    286,9 KB · Visninger: 62
Ser ikke noe på testene...
Kanskje underbevisstheten din ønsker en liten til? ;)
 
Gynekologen min og apoteket sa til meg at det var viktig og ta ca samme tid. Keg varierte sikkert mellom kl6 og 10 da jeg ble gravid.
Jeg tar noen ganger med det samme jeg står opp, rundt 6.30, mens andre ganger kan klokka bli både 9, 10 og 11 før jeg kommer på det... og det skulle liksom ikke være noe stress!
 
Back
Topp