Skravletråd

Etter en tur på fin restaurant + feiring av bryllupsdag hjemme + påske turte jeg ikke veie meg fredagen som var.
Denne påsken har jeg virkelig kost meg med mye god mat og godter....

Treningen som skulle ha vært i går ble flyttet til i dag.
Min dårlige samvittighet gjorde at turen ble økt fra 10,7 km til 14,7 km i håp om å rette litt på skaden.

Så utrolig flott tur du gjorde i dag :D

Og herlig med "påskefri" fra hverdagen :rolleyes:
 
Hatt en strålende herlig påske med altfor mye mat, vin og snop :D men har kost meg og nytt hver kalori :p

Glad jeg ikke skal på vekten igjen før i slutten av måneden. Da er målet å være der jeg var før påske ;)

Vi kom hjem sent i går kveld. I dag har jeg kjørt vanlig sunn "hverdag" med knekkebrød og fiskeboller og masse grønt. Gikk/småløp ca 10 km i kveld så da førs det som rett spor er funnet igjen.
 
Hatt en strålende herlig påske med altfor mye mat, vin og snop :D men har kost meg og nytt hver kalori :p

Glad jeg ikke skal på vekten igjen før i slutten av måneden. Da er målet å være der jeg var før påske ;)

Vi kom hjem sent i går kveld. I dag har jeg kjørt vanlig sunn "hverdag" med knekkebrød og fiskeboller og masse grønt. Gikk/småløp ca 10 km i kveld så da førs det som rett spor er funnet igjen.

Deilig å kose seg litt også![emoji1]
 
Lasta ned Lifesum og begynte å registrere i dag, og gruer meg til sukkerfri måned....men har bestemt meg for at det er lov med Atkinsbar som mellommåltid innimellom, og Pepsi Max.
 
Fått nytt treningstøy av mannen [emoji16]
 
Trenger ny treningsbh....har en fra shock absorber som passer om en liten stund. Noen som har tips til gode sportsbher i store størrelser?
 
Back
Topp