Vi som mistet i April, men som prøver igjen

Har nå fått henvisning til utredning, noen som har erfaringer om hvor lang tid det tar? Vurderer å gå privat, men vi flytter inn i nytt hus om en 1 mnd, så vi har nokk utgifter for tiden[emoji849][emoji85]
 
Da ligger jeg på sykehuset. 4 cytotec er tatt. Håper det går raskt og greit!
Lykke til!! <3 heldige dere som får gjøre det på sykehuset..når jeg måtte gjennom det samme for 14 dager siden var det aldri noe spørsmål om hvor jeg ville gjøre det :(
 
Lykke til!! <3 heldige dere som får gjøre det på sykehuset..når jeg måtte gjennom det samme for 14 dager siden var det aldri noe spørsmål om hvor jeg ville gjøre det :(

Takk[emoji846] det var rart? Jeg fikk spm og sa at jeg ville helst være her siden jeg har to små barn hjemme. Var ingen problem det.
 
Du tiilhører ikke Ahus da, går jeg ut fra? Der får man cytoteken i en pose og blir sendt hjem..

Nei er fra Sunnmøre.

Det syns jeg var dårlig.. jeg har fått 4, så får jeg 2 til om 1,5t dersom det ikke kommer noe snart. Om viss det heller ikke hjelper blir det utskraping imorgentidlig. Syns det høres veldig Ok ut.
 
Nei er fra Sunnmøre.

Det syns jeg var dårlig.. jeg har fått 4, så får jeg 2 til om 1,5t dersom det ikke kommer noe snart. Om viss det heller ikke hjelper blir det utskraping imorgentidlig. Syns det høres veldig Ok ut.

Høres ut som en mye bedre løsning enn den jeg ble "pålagt".
 
Da var svaret på hcg prøven 563. Detta gjekk fort 60 000 til 563 på 2 uker. Det siste går sikkert trekt.
Får begynne og tempe og sjå om jeg klarer og finne eggløsningen. Da spørs om slimhinnene er klare.
 
Jeg fikk komme inn til fastlegen min i dag, så i morgen skal jeg på gyn for undersøkelse der..
Hvis jeg ikke begynner å blø veldig før det da..

Satser på at det siste går fort da lusemus 71..
 
Håper det går bra med deg :Heartred

Det går greit, takk som spør [emoji173]️ sluttet å blø klumper og koagler idag tidlig, så det "føles" bedre nå når det bare er rent blod. Mengden har også roet seg mye, så ser ut som jeg kanskje slipper å blø i ukesvis.
 
Det går greit, takk som spør [emoji173]️ sluttet å blø klumper og koagler idag tidlig, så det "føles" bedre nå når det bare er rent blod. Mengden har også roet seg mye, så ser ut som jeg kanskje slipper å blø i ukesvis.

Det er nå enda godt.. Greit å bli ferdig så fort som mulig..
 
Kva meina legen ? Fekk du ta hcg prøve ?

Hu er helt bortreist.. Hu spurte bare om hvordan ting hadde utartet seg, noterte og ringte gyn.
Ingenting mer.. Jeg blir litt oppgitt av henne..
Men blir jo sikkert litt klokere i morgen.
 
Hu er helt bortreist.. Hu spurte bare om hvordan ting hadde utartet seg, noterte og ringte gyn.
Ingenting mer.. Jeg blir litt oppgitt av henne..
Men blir jo sikkert litt klokere i morgen.

Har vi samme kvinnelige lege. Min lege har 0 peiling på graviditet. Ba om utredning og det skulle ho ordne. Venta på utredning i 2 mnd så hørte jeg på folkemunn at ho er slurvete. Kontakta legekontoret og spurte om det var sendt papir til utredning. Nei det var det ikkje. Klokka tikker for meg og om jeg skulle bli gravid igjen (krysser,håper og etc) så har eg KJEMPE sjanse for å få Ma,bo igjen.
 
Back
Topp