Skravletråd april

:laughing021:laughing021 ikke veldig overasket [emoji14]

Min sier han ikke gidder å gå til legen, bare bortkastet penger. Vell... Jeg tror heller mer på at han er redd for prøvene legen vil ta ;)
Min er ikke redd for å ta prøvene (man har da vært blodgiver ;-)) men han er mindre lysten på svarene...

Han har høyt blodtrykk som nå medisineres og kolesterolet er ikke helt bra og skulle egentlig sjekkes igjen i mars...
 
Du blir sikkert bra fornøyd.

Jeg kjenner at jeg gruer meg til denne dør. Jeg hater å velge ny. Det er så vanskelig å bestemme seg. Men kjekt med ny da. Denne er bare drøyt året så jeg satset på å ha den en stund til. Den sviktet meg en gang før jul. Men fikk den jo fikset. Batteriet har dårlig kapasitet. Men med nødlander lever jeg fint. (bare dumt at i dag finner jeg den ikke. Vet jeg hadde den i går. Men da jeg skulle legge den på lading i dag fant jeg den ikke) lurer på om jeg burde hatt flere. ;-)

Jeg har forsåvidt flere, men de andre er sånne billige med lav kapasitet som ikke lader opp særlig mye før de er tomme, jeg kjøpte meg en på clas Olson som.også var relativt billig men holder mye bedre. Tar en evighet å lade den opp da, men så holder den lenge også :)
 
Du blir sikkert bra fornøyd.

Jeg kjenner at jeg gruer meg til denne dør. Jeg hater å velge ny. Det er så vanskelig å bestemme seg. Men kjekt med ny da. Denne er bare drøyt året så jeg satset på å ha den en stund til. Den sviktet meg en gang før jul. Men fikk den jo fikset. Batteriet har dårlig kapasitet. Men med nødlander lever jeg fint. (bare dumt at i dag finner jeg den ikke. Vet jeg hadde den i går. Men da jeg skulle legge den på lading i dag fant jeg den ikke) lurer på om jeg burde hatt flere. ;-)

Jeg har forsåvidt flere, men de andre er sånne billige med lav kapasitet som ikke lader opp særlig mye før de er tomme, jeg kjøpte meg en på clas Olson som.også var relativt billig men holder mye bedre. Tar en evighet å lade den opp da, men så holder den lenge også :)
 
Har bestilt meg frisør time:)

Obs obs. om dere skal til frisøren før 17 mai, kan det være lurt å bestille nå ;)
Det var godt du sa! Jeg har et kråkereir som må fikset. Alltid hatt langt hår, men etter jeg klippet meg skulderkort lærte jeg meg hvor deilig det er uten floker [emoji23]
 
Har bestilt meg frisør time:)

Obs obs. om dere skal til frisøren før 17 mai, kan det være lurt å bestille nå ;)

Det er nok sant ja. Men det tror jeg ikke jeg tenker på. Har skaut til bunaden uansett. Burde nok klippet meg snart, sant nok. Vi får se.
 
Huff, igjen [emoji85][emoji23]
Uff ja. Igjen. Og ikke forstår han at grunnen er han [emoji23]
Føler med deg, Spyro! Snorking er tøft [emoji14] Her har jeg to, hvis lille er litt tett og. Lille jenta snorker som et uvær, hah. Godt du fikk sove litt, men kjipt med vondt hode :-( Håper det går seg til :)
Minste her også snorker høyt [emoji23] Arva pappaen gitt.

Skulle vært en lydløsknapp på de [emoji23]
 
Er ikke enkelt når en er på fest.
men så sant han klarer å tenke seg om matmessig. Så skal nok vekta rase nedover.

Har han prøvd sånn snorke klips til nesen?
Ja. Han sover med sånn snorkeplaster. Prøvde noe annet, men det fungerte ikke hvertfall [emoji14] Og han ble helst uggen av det. Håper litt vekttap gjør susen [emoji56]
 
Vel jeg overlever meste av snorking hans . Men han har en type snorking som vekker ALLE i huset og den er umulig å sove til.

Ikke min skyld. Han detter ut av sengen med egen vilje [emoji14]

Det har bare skjedd to ganger. * ler*
Hahaha ! [emoji23] Herlig da [emoji38] Merkelig nok er min lydløs når han sovner på sofaen
Ser den. Jeg for 3 timer mer søvn enn gubben.
Ikke sant. Føler meg slem da om jeg vekker han... [emoji56]
 
Samme her. Sitter å lurer på om jeg skal få sendt symaskinen på rens og få fiksa den så jeg kan begynne å sy igjen... det kan jeg kanskje klare

Skulle ønske jeg kunne sy også![emoji12] jeg suger i håndarbeid....
 
Jeg bestemte meg for å lære meg (kunne noe engang da jeg var lita men glemt alt) da jeg ble gravid med eldste. Liker det :)

Jeg har også forsøkt å lære meg, men fikser det rett og slett ikke[emoji13]
 
Back
Topp